  • 21. Data: 2015-08-14 21:49:20
    Temat: Re: No, nie wytrzymam, jak się nie czepię... Czyli allegrowy aukcjon ;P ("Superwiatraczek")
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    > Tylko, czemu tych dopisanych zer aż tyle?
    > Zaś co do szczoteczki, to chyba nawet w reklamach w TV jest podawane 48
    > kilodrgań na minutę. Kiedyś, bardzo dawno temu, chyba jakąś przekładnię,
    > czy może nawet licznik, z plastykowymi, jak im tam, powiedzmy, trybami,
    > obróciłem wiertarką, dla szybszego zakręcenia. Chyba w niecałą minutę
    > szlag to trafił. A tu 800 drgań na sekundę w malutkiej szczoteczce,
    > takowoż z tworzywa... Przecież to się roztopi pod ciężarem własnej
    > temperatury...

    Zamiast pisać dużo i bez sensu warto czasem sprawdzić
    http://allegro.pl/philips-sonicare-series-hx3120-7ko
    ncowek-nowosc-i5564000702.html

    że są szczoteczki ultradźwiękowe, ta akurat ma 30khz.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 22. Data: 2015-08-14 22:20:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 14 sierpnia 2015 21:41:04 UTC+2 użytkownik Januszka napisał
    > Acha, przesyłkę masz za darmo?
    Popatrz dobrze w cennik dostawy i znajdziesz darmową opcję;)

  • 23. Data: 2015-08-14 22:48:57
    Od: " \(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "janusz_k" napisał w
    news:mqlgnu$9bd$1@speranza.aioe.org ...
    :
[...]

    Hm, tak się, jako laik - jednak zastanawiam. 30kHz?
    Toż to nie tylko plomby powinno wydrylować,
    ale jeszcze i wodę z mózgu zrobić może...

    --

    Zerżnięte ze Słonimskiego:

    " - Że co? Wymiana POGLĄDÓW? Takiej wymiany starannie unikam,
    bo jakoś zazwyczaj na niej... tracę!"

  • 24. Data: 2015-08-15 10:51:01
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik " (c)RaSz" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ncowek-nowosc-i5564000702.html
    > :
    > : że są szczoteczki ultradźwiękowe, ta akurat ma 30khz.

    Warto też uważniej przyjrzeć się ogłoszeniu. Podpowiedź - w jakiej jednostce
    czasu podają te 30 kilo drgań? :P
    Poza tym skrót kiloherca podaje się jako kHz, nie khz.

    > Hm, tak się, jako laik - jednak zastanawiam. 30kHz?

    Nawt jednej dziesiątej tego - IMAO tworzywo tego nie wytrzyma - od drgań
    rozgrzeje się i roztopi.
    Na minutę? Może na jedno mycie...? A tu energia rośnie z częstotliwością.
    Przecież na jakiej zasadzie działają lutownice ultradźwiękowe i dlaczego
    OIMW stosuje się je do lutowania aluminium bez topników?

    > Toż to nie tylko plomby powinno wydrylować,

    Także stworzyć konieczność nowych. O ile po takim zabiegu będzie co
    plombować.

    > ale jeszcze i wodę z mózgu zrobić może...

    Już zrobiło. Coś jak akumulatorki AA powyżej 5Ah, po 4 zyla sztuka. (A ja za
    2.7 płaciłem po 20, ale głupi jestem)

    896510439 896126048 222478125 222478457 814605444 717857100 222478205

  • 25. Data: 2015-08-15 22:38:54
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-08-14 o 22:20, Kris pisze:
    > W dniu piątek, 14 sierpnia 2015 21:41:04 UTC+2 użytkownik Januszka napisał
    > Popatrz dobrze w cennik dostawy i znajdziesz darmową opcję;)

    No jasne jak jesteś z Poznania, a reszta?
    6,90 minimum.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 26. Data: 2015-08-16 13:50:13
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    > Warto też uważniej przyjrzeć się ogłoszeniu. Podpowiedź - w jakiej
    > jednostce czasu podają te 30 kilo drgań? :P
    > Poza tym skrót kiloherca podaje się jako kHz, nie khz.
    No tak nie doczytałem że oni to podają na minutę,
    ale to nadal 500 do 1000 razy szybciej niż zwykła szczoteczka.

    > Już zrobiło. Coś jak akumulatorki AA powyżej 5Ah, po 4 zyla sztuka. (A
    > ja za 2.7 płaciłem po 20, ale głupi jestem)
    Przesadzasz, może u Ciebie, jak kupuję enelopy.

    --
    Pozdr

    Janusz_K