  • 11. Data: 2015-08-13 20:52:25
    Temat: Re: No, nie wytrzymam, jak się nie czepię... Czyli allegrowy aukcjon ;P ("Superwiatraczek")
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 2015-08-13 o 19:31, ACMM-033 pisze:

> [...]
    > miałem, albo u kogoś robiłem, nie pamiętam, za gorąco jest, kiepsko się
    > czuję :P Te diody świeciły rzeczywiście na fioletowo i nie miały ani
    > grama UV, bo na różnych rzeczach próbowałem, żadna nie zajarzyła tak,
    > jakby UV było.
    > Może ten wiatraczek jeszcze miga w rytm jakiejś współczesnej megasieczki
    > a-la-bibery bejbe bejbe bejbe bejbe i/lub sygnalizuje połączenie z
    > pejs-zbukiem? Albo zlicza łajki?
    > Zenek ma rację, przypierdalam się :)
    > Ale powiedzcie, Słusznie nie uwierzę, że to wiatraczydło wykręci 10

    Chyba by odleciał, próbując zabrać ze sobą laptopa.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 12. Data: 2015-08-13 21:11:19
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Chyba by odleciał, próbując zabrać ze sobą laptopa.

    1. sprawdzić czy laptop ma 3 albo 4 porty USB
    2. do każdego portu wsadzić taki wiatraczek

    voila - laptop dron !

    Będę na to zbierać na Kickstarterze !

  • 13. Data: 2015-08-13 21:30:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 13 sierpnia 2015 18:41:05 UTC+2 użytkownik janusz_k napisał:

    > A ja widzę 18,80
    A ja 11,90;)

  • 14. Data: 2015-08-13 23:38:58
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Wzieli silniczek co producent napisał że ma 10 tysięcy. I bez obciążenia
    > tyle ma.

    No, to jeszcze ewentualnie...

    > Takie małe silniczki mają bardzo wysokie obroty.

    Tylko czy taka tanizna znów nie ma czegoś nakręconego, w stylu mocy
    PoMPOwanej...?

    > Taka prawda trochę nie do końca ale i nie całkowite klamstwo.

    A ponoć najgorszym kłamstwem jest prawda o włos zniekształcona.

    896510439 896126048 222478125 222478457 814605444 717857100 222478205

  • 15. Data: 2015-08-13 23:40:12
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Mario" <M...@...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba by odleciał, próbując zabrać ze sobą laptopa.

    Ale najgorsze, że mógłby zrobić krzywdę osobie, co by się z nim zetknęła
    przypadkowo.

    896510439 896126048 222478125 222478457 814605444 717857100 222478205

  • 16. Data: 2015-08-13 23:43:28
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > 1. sprawdzić czy laptop ma 3 albo 4 porty USB

    Mam 4 :)

    > 2. do każdego portu wsadzić taki wiatraczek

    Mam jedynie problem - gniazda są wprawdzie z boku, ale tuż przy zawiasach,
    więc trzeba by zakombinować z wyważeniem... Myślę jednak, że nie jest to
    taki niemożliwy problem...

    > voila - laptop dron !

    I będzie bezczelnie migolić ekranem z białą literką "f" na niebieskim tle,
    bo dziś chyba tylko w sraczach i lodówkach pejszbuka brakuje.

    > Będę na to zbierać na Kickstarterze !

    Będę ci kibicować! :)

    896510439 896126048 222478125 222478457 814605444 717857100 222478205

  • 17. Data: 2015-08-14 03:03:57
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Jak mi w kompie wiatrak rozkręci się do połowy tego, to wyje jak
    > potępieniec.

    No wiesz, dyski 10 krpm, czy nawet SASy 15 krpm to bywaja.
    Miniszlifierka Proxona te 20 daje rade, a Dremel to juz i 35.
    Rzecz jasna temu panu z Allegro sie 1 zero "dopisalo", bo pomijajac moc
    nierealna z USB, to przy 10 krpm lopatki moglyby przywalic w ISS
    odlatujac;-)

    > A tu proszę, ktoś by musiał desperatem

    Przy tych temp to i desperatow nie zabraknie.

    > tego nawet silnik wyścigówki F1 nie
    > wytrzyma (max ok. 20 krpm i to przez moment tylko))

    Co to za porownanie, to tlokowy silnik, tu trzeba do jeta porownywac.
    Bieg jalowy "odkurzacza" samolotu to ok. 20 krpm, modelarskie kreca do
    ok 60. Turbiny samochodowe wywaza sie nawet przy 200.

    > Ja tam mam jakiegoś gruchota takiego co omiata wiatrem i spełnia on
    > swoją rolę bardzo dobrze, a kręci hm... z tysiąc?

    A nie ma napisane? Pewnie 3000.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 18. Data: 2015-08-14 09:24:22
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Powitanko,

    > No wiesz, dyski 10 krpm, czy nawet SASy 15 krpm to bywaja.

    Tak, zwłaszcza SCSI, choć są SATA też dychę napewno, a 15, musiałbym
    poszperać.
    Mimo zamknięcia w obudowie, słychać je. Ale, to jest wyważone,
    ułozyskowane...

    > Miniszlifierka Proxona te 20 daje rade, a Dremel to juz i 35.

    ... odpowiednio wykonane i z pewnością kosztuje więcej, niż ten
    niby-wiatraczek. Przecież samo niewyważenie łopatek by go zabiło.

    > Rzecz jasna temu panu z Allegro sie 1 zero "dopisalo", bo pomijajac moc
    > nierealna z USB, to przy 10 krpm lopatki moglyby przywalic w ISS
    > odlatujac;-)

    Ano nie inaczej! Choć powyżej tysiąca to może by nawet mogło, ale każde 2x
    obroty, to 4x energia kinetyczna, zgodnie ze wzorem E=(I*omega^2)/2 Więc 10
    razy obroty, to 100 razy wiatrak ciągnie. Poza tym, niemal na pewno
    wiatraczek taki ma niewyważone łopatki, bo taka taniocha, to i pewnie forma
    przy odlewaniu daje nadlewy, a kto by się tam bawił w precyzyjne gradowanie?
    Moc mógłbym zapewnić, bo jak nie z USB, to się jakiś zasilacz obstaluje, mam
    trochę złomu komputerowego, niektóre nawet chodzą, jakiś problem?
    Tylko, czemu tych dopisanych zer aż tyle?
    Zaś co do szczoteczki, to chyba nawet w reklamach w TV jest podawane 48
    kilodrgań na minutę. Kiedyś, bardzo dawno temu, chyba jakąś przekładnię, czy
    może nawet licznik, z plastykowymi, jak im tam, powiedzmy, trybami,
    obróciłem wiertarką, dla szybszego zakręcenia. Chyba w niecałą minutę szlag
    to trafił. A tu 800 drgań na sekundę w malutkiej szczoteczce, takowoż z
    tworzywa... Przecież to się roztopi pod ciężarem własnej temperatury...

    > Przy tych temp to i desperatow nie zabraknie.

    A później efekt placebo, włączył, to działa...

    > Co to za porownanie, to tlokowy silnik, tu trzeba do jeta porownywac. Bieg
    > jalowy "odkurzacza" samolotu to ok. 20 krpm, modelarskie kreca do

    W Jumbo Jetach i pokrewnych kręcą ok. 4krpm, może w wojskowych więcej.

    > ok 60. Turbiny samochodowe wywaza sie nawet przy 200.

    > A nie ma napisane? Pewnie 3000.

    Nie ma. To jest wiatrak podobny do tego (i za chwilę dzieci mają zatkać
    uszy, ale muszę...)
    http://www.leroymerlin.pl/klimatyzacja-i-wentylacja/
    klimatyzatory-wentylatory-osuszacze/wentylatory-prze
    nosne/wentylator-biurkowy-ft-1602ii-wh-n-celcia,p244
    604,l1660.html

    <dzieci zatkać uszy>
    Kiedy to pierdolone Google (choć to ku zgrozie już nie tylko Google dotyczy)
    pojmie, że jak się pytam o jebany wentylator biurkowy FT-1206, to oczekuję
    odpowiedzi o wentylatorze 1206, nie żadne jebane 1202, 1602, czy o wiatraku
    do samochodu Caravan, czy oleju do skrzyni biegów, mimo zaznaczenia w
    szukarce "dokładnie". Nie dość im, ze sami koszmarnie zepsuli swojego
    tłumacza przez to, że tłumaczone przezeń teksty trafiają do sieci i Gugiel
    zażera się własnym gównem wciągając te teksty jako bazę do ulepszania
    tłumaczeń. Wg mnie, Google zaczął kurwić się jak tania dziwka, która daje
    psiochy za najtańszą alpagę, byle się najebać.
    <dzieci odetkać uszy>

    896510439 896126048 222478125 222478457 814605444 717857100 222478205

  • 19. Data: 2015-08-14 19:50:41
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-08-13 21:11, sundayman wrote:
    > 1. sprawdzić czy laptop ma 3 albo 4 porty USB
    > 2. do każdego portu wsadzić taki wiatraczek
    > voila - laptop dron !
    > Będę na to zbierać na Kickstarterze !

    Nie da rady, już zrobili takie coś:

    https://www.youtube.com/watch?v=KWbLq0kMEpM