  • 101. Data: 2015-03-28 11:07:45
    Temat: Re: No nareszcie własciwa droga...
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

    Może i piszesz tylko że przez brak poprawnego cytowania dojść co
    napisałeś ty a co jest cytatem ciężko.
    ---
    Ubolewam nad tym

    Nie możesz normalnie zaznaczać cytatów ?
    ---
    Nie zadawałeś już tego pytania ?

  • 102. Data: 2015-03-28 19:50:13
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-03-27 o 00:05, LordBluzg(R) pisze:

    > Po co Ci kieszenie? :>

    Do noszenia przydatnych drobiazgów.

    > Esteta :>

    Teraz to już oszukujesz.
    Esteta ma kieszeń a w niej grzebień.
    Jak esteta jet łysy jak kolano to w kieszeni ma chusteczkę.

    > Z kieszeniami, wypchanymi kieszeniami :)

    To może wyjaśnij czytającym jak jednym smartfonem można wypchać
    kieszenie ?

    >>> c.. zakaz rozmowy przez telefon w samochodzie bez zewnętrznej anteny."
    >>> http://pl.wikipedia.org/wiki/Wp%C5%82yw_promieniowan
    ia_telefon%C3%B3w_kom%C3%B3rko

    > Ze spacją przed pytajnikiem i wypchanymi kieszeniami przez baterie :)
    > [...]

    Jak wypchać wiele kieszeni przez jedna baterię ?

    >>> http://www.chip.pl/news/sprzet/wyswietlanie-obrazu/2
    015/03/google-glass-wciaz-zyje

    > Poczekamy... :)

    Znam takich co na nowe Amigi czekają, ty poczekasz równie długo.
    Ale powodzenia życzę.

    Pozdrawiam

  • 103. Data: 2015-03-28 19:54:24
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-03-27 o 10:54, J.F. pisze:

    > A jaka jest poprawna nazwa na cos, czego wczesniej nie bylo ?

    Podana przez producenta.

    > Sie inni nie znaja, niebieskich jest pare tysiecy :-)

    Co oznacza ze nawet ty jeden z tych kilku tysięcy tez określasz
    jako niebieski a nie tak jak wydumał sobie to jakiś marketoid.

    > PDA ? Kto ci tak mowil ? I moze jeszcze PNA mowil ?

    Posiadacze tak mówili i pisali. Potem doszło jeszcze kolejna
    nazwa PPC, od używanego procesora.

    > Ale byly. I trzeba bylo nazwac. I w zasadzie to PDA.

    Były nazwane inaczej, PDA to określenie komputerków z ekranem
    dotykowym.

    Pozdrawiam

  • 104. Data: 2015-03-28 19:57:59
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-03-27 o 00:13, LordBluzg(R) pisze:

    > http://whois.domaintools.com/46.21.210.209
    > Daleki wschód.
    > Nie dziwię się teraz, że uzywa się tam "dialektu" :>
    > Bardzo chciałem sie pomylić, próbując Ci coś wytłumaczyć. Niestety, z
    > tej części kraju z której pochodzisz (wyż cywilizacyjny) nie da się
    > niczego wytłumaczyć. Ty masz większą rację i jest Twojsza :)
    > Sorry.

    Ciekawy tekst u kogoś kto sobie jako nazwę wpisał Lord Bluzg.
    Ale skoro innych argumentów nie masz to to rozumiem i nie będę
    więcej cię gnębił.

    Pozdrawiam

  • 105. Data: 2015-03-29 19:19:33
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "J.F." napisał:

    > PDA ? Kto ci tak mowil ?

    Jakieś 10 lat temu na wszelakie urządzenia Dell, Acer, imate, HP, Palm z
    dotykowym ekranem mające lub nie napis Pocket PC klienci przynoszący je do
    mnie do sklepu/serwisu mówili jednoznacznie - PDA.
    Zresztą, od kilku lat mówią nadal na smartfony - telefony, to Cię nie dziwi?

  • 106. Data: 2015-03-29 22:16:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 29 Mar 2015 19:19:33 +0200, Tomek napisał(a):

> [...]
    > mnie do sklepu/serwisu mówili jednoznacznie - PDA.
    > Zresztą, od kilku lat mówią nadal na smartfony - telefony, to Cię nie dziwi?

    Nie, to mnie nie dziwi - slowo uzywane od lat, a urzadzenia
    ewoluowaly. Niby z telefonem nie ma to juz wiele wspolnego, ale nazwa
    zostala.

    Ale PDA ? Kto tak mogl mowic ... czytelnik fachowej prasy ?

    J.

  • 107. Data: 2015-03-29 22:31:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 28 Mar 2015 19:54:24 +0100, RadoslawF napisał(a):
    > Co oznacza ze nawet ty jeden z tych kilku tysięcy tez określasz
    > jako niebieski a nie tak jak wydumał sobie to jakiś marketoid.

    Ja nie baba, i moze faktycznie powiem niebieski.
    Ale lazur tez zrozumiem :-)

    > Posiadacze tak mówili i pisali. Potem doszło jeszcze kolejna
    > nazwa PPC, od używanego procesora.

    A nie mylisz Pocket PC z Power PC ?

    > Były nazwane inaczej, PDA to określenie komputerków z ekranem
    > dotykowym.

    Z nazwy to nie wynika.

    O, masz, tu niektorzy Psiona zaliczaja
    http://en.wikipedia.org/wiki/PDA

    A Nokia 9000 ? Tam chyba nie bylo ekranu dotykowego ...

    J.

  • 108. Data: 2015-03-30 23:47:13
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "RadoslawF" wydumał(a) w wiadomości ID news:mf6t4t$8fp$1@node2.news.atman.pl
    > Do noszenia przydatnych drobiazgów.

    Które wypychają kieszenie :) Nawet pendrive czy klucze. Widać z daleka...kto z
    daleka idzie...

    > Teraz to już oszukujesz.
    > Esteta ma kieszeń a w niej grzebień.

    Chyba w latach 40' dzisiaj nosi się torbę...ale na wchodzie tak, grzebień w
    kieszeni, węgiel w wannie i wycieczka do "wygódki" :) Nie wierzysz? Zobacz:
    http://m.natemat.pl/7ea382b4bff6df4c7e6acf039a021d3e
    ,640,0,0,0.jpg

    http://natemat.pl/108469,polska-wschodnia-mieszka-w-
    domach-bez-lazienki-ta-mapa-zadziwila-internautow-al
    e-nie-jest-tak-zle-jak-pokazuje

    > Jak esteta jet łysy jak kolano to w kieszeni ma chusteczkę.

    Taaa, wielorazową :D i kwiat w butonierce :D

    > To może wyjaśnij czytającym jak jednym smartfonem można wypchać
    > kieszenie ?

    ...i zapasowymi bateriami. Do smartfona, smatwatcha, tabletu i...LAPTOPA (teraz
    mi będziesz udowadniał że LAPTOP to nie MAC:D)
    Zacznij może od spacji przed pytajnikiem. Ja wiem, że jest to "trendy" na
    wschodzie ale całkowicie niezgodne z zasadami pisowni w polsce. To pewnie
    przestrzń dzieląca dom od "wygódki" w ogrodzie :)

    --
    Michael________
    ______/) /\ | /\

  • 109. Data: 2015-03-30 23:50:57
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "RadoslawF" wydumał(a) w wiadomości ID news:mf6tjg$8sp$2@node2.news.atman.pl
    > Ciekawy tekst u kogoś kto sobie jako nazwę wpisał Lord Bluzg.

    Sam się dziwię że jeszcze nie bluzgam :)

    > Ale skoro innych argumentów nie masz to to rozumiem i nie będę
    > więcej cię gnębił.

    Dla "fanatyków" argumentów nie posiadam. Posiadam jedynie wiedzę, podpartą
    faktami (nawet producenci), że może na wschodzie Polski tak się mówi, natomiast
    reszta świata (ta cywilizowana, która produkuje a nie używa) mówi tak jak
    napisałem :)

    --
    Michael________
    ______/) /\ | /\

  • 110. Data: 2015-03-31 12:19:30
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-03-29 o 22:31, J.F. pisze:

    > Ja nie baba, i moze faktycznie powiem niebieski.
    > Ale lazur tez zrozumiem :-)

    Ja też. Ale rozumienie nie oznacza korzystanie z tego określenia.

    > A nie mylisz Pocket PC z Power PC ?

    Nie. W pierwszych palmach i PDA montowano procesory motoroli.
    Potem przeszli na procki PPC i od nich niektórzy zapożyczyli
    nazwę dla nowszych PDA.

    > Z nazwy to nie wynika.
    >
    > O, masz, tu niektorzy Psiona zaliczaja
    > http://en.wikipedia.org/wiki/PDA

    Niektórzy owszem.

    > A Nokia 9000 ? Tam chyba nie bylo ekranu dotykowego ...

    To już były inne czasy. Zaraz się okaże że to jest smartofon.
    :-)