  • 31. Data: 2016-09-12 00:46:54
    Temat: Re: No i zrobili mnie w bambuko...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" nr0vs9$e6k$...@n...news.atman.pl

    > Przygotowałem też numer w Play (trochę szkoda -- konto ważne aż
    > do kwietnia i mam tam całe 100 groszy) na przenosiny do Orange...

    Zleciłem przeniesienie tegoż numerka z Play do Orange.
    Termin -- 12 września.

    BTW -- nie umiem ani zdjąć PINu, ani zmienić PINu na Pomarańczowych SIMkach.
    Teraz trzeba zdezaktywować #F u matki, pobrać bonus z Orange i dać matce
    komórkę z bonusem kilominut, aby miała miesiąc za prawdziwe free -- prawie
    miesiąc, ale obsługantka w Orange powiedziała, że być może bonus będzie
    trwał dłużej niż tylko do 15 września. :)

    Jeśli po tym czasie nadal Virgin będzie dawał bonus połówkowy -- matka
    zaoszczędzi kolejne 19 plnów...

    Wkrótce odpalę jedną bądź dwie SIMki z Play i zarejes_trfuję. :)
    Mogą nie dąć się odpalić -- nie mają na sobie widocznego terminu
    przydatności do spożycia. ;)

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 32. Data: 2016-09-16 05:56:31
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > Ale na podstawie, że?

    Na podstawie takiej, że reklamację możesz składać na cokolwiek, łącznie z
    nieodpowiadającą ci fazą Księżyca, a decyzję podejmuje operator.

    Akurat jestem po podobnej sprawie - przedłużałem umowę z Plusem,
    przedwczoraj przyszła druga faktura, a na niej, zamiast spodziewanego 9,99
    za 20 GB, prawie trzy dychy, bo Plus radośnie włączył Ochronę Internetu
    (przede mną go ochraniają?). OK - w umowie jest o tym informacja i nawet o
    tym przeczytałem - zwyczajnie wyleciało mi ze łba, gdy ktoś z rodziny
    wylądował w szpitalu.

    Napisałem reklamację. Że wiem, że rozumiem, że regulamin, ale jednak usługi
    nie zamawiałem i byłoby miło, gdyby oddali w ramach dobrych stosunków.

    Wczoraj rano, po kilkunastu godzinach od złożenia, dostałem odpowiedź na
    reklamację - pozytywną, mam dostać korektę.

  • 33. Data: 2016-09-16 08:47:55
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-09-16 o 05:56, Andrzej pisze:
    > Wczoraj rano, po kilkunastu godzinach od złożenia, dostałem odpowiedź na
    > reklamację - pozytywną, mam dostać korektę.

    ja cie

    Dobry pan. Mógł zabić a tylko pobił :-)

  • 34. Data: 2016-09-18 18:35:54
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-09-09 o 13:15, Kris pisze:

    > Przedłużałem przez telefon umowę w TMobile.
    > Nauczony doświadczeniem z lat ubiegłych 3 razy powtórzyłem konsultantowi żeby mi
    nie włączali "granie na czekanie"(miesiąc darmowe, później kilka zł płatne
    miesięcznie)
    > Potwierdził ze nie włączy.
    > Kurier\, umowa, podpisałem, za kilka dni potwierdzenie że nowy abonament już
    aktywny.
    > Jak myślisz- "Granie na czekanie" włączone było czy nie?

    T-Mobile mi samo od siebie włączyło na karcie 'angielski flirt' i żarło
    codziennie przez 13 miesięcy kasę (karta w centralce).
    Zutylizowałem kartę po takim numerze. Nigdy więcej T-Mobile.

    W Play poprosiłem przy przedłużaniu Panią o wyłączenie grania, roamingu
    (telefon "stacjonarny" blisko granicy z Czechami) i czegoś tam, i miałem
    wyłączone.

    Także kultura sieci się kłania.

    --
    Irokez

  • 35. Data: 2016-09-19 02:44:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Irokez" 57dec26a$0$15198$6...@n...neostrada.pl

    > codziennie przez 13 miesięcy kasę (karta w centralce).

    Ja co jakiś czas podglądam występy ;) via WWW.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 36. Data: 2016-09-19 03:02:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" nr4mt2$16o$...@n...news.atman.pl

    > BTW -- nie umiem ani zdjąć PINu, ani zmienić PINu na Pomarańczowych SIMkach.

    Zmieniłem. Na trzech telefonach nie udało się, ale na Asusie -- udało.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 37. Data: 2016-09-19 03:31:06
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Irokez w news:57dec26a$0$15198$65785112@news.neostrada.pl
    [.........]
    > W Play poprosiłem przy przedłużaniu Panią o wyłączenie grania, roamingu
    > (telefon "stacjonarny" blisko granicy z Czechami) i czegoś tam, i miałem
    > wyłączone.
    > Także kultura sieci się kłania.

    ale nie mozna przeciez zakladac, ze siec ma kulture, ze poprosi sie pania i
    pani wylaczy, ze pan mowil przez tel, ze wylaczy, to wylaczy, ale dlaczego
    nie wylaczyl? itp itd.
    to tak nie dziala.
    dziala tak: prosze kwit/spis do reki kodow , ktore obowiazuja w waszej droga
    pani sieci i blokuja to i to, i to, i jeszcze to. Sa takie oficjalne kody
    (ktore oczywiscie baaardzo chetnie udostepniacie :), ktore moge dostac i
    wyslac potem SAM z tel? No bo jesli nie dostane, to wysle je sobie z innej
    sieci, czuje pani. Nie moze pani mi ich dac? to pomoge, mail wysle do
    sekret. prezesa tego cyrku, moze on mi podesle.
    Tak sie zalatwia ("w *tym* kraju"). Tak zawsze zalatwiam sprawe, gdy wchodze
    do nowej sieci. I *nigdy* nie dostaje *zadnych* szmelcow,smieci, jakiegos
    grania, reklam. Pustynia.