eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNo i zrobili mnie w bambuko...Re: No i zrobili mnie w bambuko...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !1.eu.feeder.erje.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!81.171.118.62.MISMATCH!peer02.fr7!
    news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
    -spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    User-Agent: NewsTap/5.1.9 (iPad)
    Cancel-Lock: sha1:geCmS8LBfUcpVGKkqZKYAxbgrBY=
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Message-ID: <5...@n...neostrada.pl>
    Date: Fri, 16 Sep 2016 05:56:31 +0200
    Subject: Re: No i zrobili mnie w bambuko...
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Mime-Version: 1.0
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    From: Andrzej <n...@i...invalid>
    References: <nqrg2g$e34$1@news.agh.edu.pl>
    <57d14ec2$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
    <nqrj6j$gto$1@news.agh.edu.pl>
    <57d16185$0$643$65785112@news.neostrada.pl>
    <nqs4id$1kd$1@news.agh.edu.pl>
    Lines: 22
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.186.13.85
    X-Trace: 1473998191 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 661 79.186.13.85:56947
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1886
    X-Received-Body-CRC: 2433088591
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1078028
    [ ukryj nagłówki ]

    Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:
    > W dniu 2016-09-08 o 15:02, J.F. pisze:

    >> A zglos reklamacje.
    > Ale na podstawie, że?

    Na podstawie takiej, że reklamację możesz składać na cokolwiek, łącznie z
    nieodpowiadającą ci fazą Księżyca, a decyzję podejmuje operator.

    Akurat jestem po podobnej sprawie - przedłużałem umowę z Plusem,
    przedwczoraj przyszła druga faktura, a na niej, zamiast spodziewanego 9,99
    za 20 GB, prawie trzy dychy, bo Plus radośnie włączył Ochronę Internetu
    (przede mną go ochraniają?). OK - w umowie jest o tym informacja i nawet o
    tym przeczytałem - zwyczajnie wyleciało mi ze łba, gdy ktoś z rodziny
    wylądował w szpitalu.

    Napisałem reklamację. Że wiem, że rozumiem, że regulamin, ale jednak usługi
    nie zamawiałem i byłoby miło, gdyby oddali w ramach dobrych stosunków.

    Wczoraj rano, po kilkunastu godzinach od złożenia, dostałem odpowiedź na
    reklamację - pozytywną, mam dostać korektę.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: