    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: No i się stało kupiłem saaba 9-3 :)
    Date: Mon, 8 Feb 2010 13:31:15 +0100

    Użytkownik "pIOTER" <g...@w...peel> napisał w wiadomości
    news:hkou5j$p2p$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > to jest jednoczesnie sugestia dlaczego fiat nie potrafi sprzedac aut w
    > segmantach wyzszych niz kompakt.

    Eeee tam, brednie.
    Problemem we Fiacie jest nie tyle jakość wykonania, co jakość użytych
    materiałów (jak na to co zostało użyte w Punto to do wykonania nie można
    mieć większych zastrzeżeń na tle konkurencji cenowej).
    Tyle że to jest problem praktycznie nie do przejścia, bo wykonanie z
    droższych materiałów spowoduje wzrost ceny.
    A kto normalny kupi Fiata zamiast Alfy Romeo, Audi czy Saaba jeśli będą w
    tej samej cenie.
    Fiat już próbował w ten sposób konkurować robiąc kopię Golfa (czytaj Stilo).
    I co?
    I klapa na całej linii - chętnych nie było.

    Osobiście nie lubię przepłacać za to żeby ktoś mi drewienko na deskę
    założył, wolę zapłacić mniej kosztem twardszego plastiku.