  • Data: 2010-02-08 17:12:34
    Temat: Re: No i się stało kupiłem saaba 9-3 :)
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-08 14:24, Cavallino pisze:

    > Nie, to kwesta faktów.
    > Gust może decydować tylko o tym czy efekt jest paskudny, czy nie, reszta
    > się nie zmienia.

    W sumie to cholera wie o którym modelu piszesz i o czym dokładnie.

    > Negat wobec poprzedniego stwierdzenia.

    I znowu zależy co z czym porównujesz. To samo można napisać o każdej
    marce i każdym modelu.

    > Widać nie siedziałeś we wcześniejszych Fiatach. ;-)
    > Ale co designu się zgadzam.
    > Pasował chyba tylko germanofilom, ale dla nich sama myśl o kupnie Fiata
    > była absurdalna.
    > Tak więc - to był samochód dla którego grupa docelowa na świecie nie
    > istniała.

    Na pewno nie pasował, fanom star treka. Tylko ciągle nie wiadomo co z
    czym i do czego porównujesz. Jeśli na co dzień chodzisz w różowych
    spodniach, niebieskich butach, pomarańczowej koszuli bez jednego rękawa,
    to fakt, coś co ma wyważony kształt może być zbyt proste, banalne i
    nudne. Całe szczęście koreańska motoryzacja ma trochę ciekawych
    projektów, które mogą przypaść Ci do "gustu".

    A.