  • Data: 2010-02-08 13:55:54
    Temat: Re: No i się stało kupiłem saaba 9-3 :)
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 8 Feb 2010 13:31:15 +0100, Cavallino wrote:

    >Problemem we Fiacie jest nie tyle jakość wykonania, co jakość użytych
    >materiałów (jak na to co zostało użyte w Punto to do wykonania nie można
    >mieć większych zastrzeżeń na tle konkurencji cenowej).
    >Tyle że to jest problem praktycznie nie do przejścia, bo wykonanie z
    >droższych materiałów spowoduje wzrost ceny.
    >A kto normalny kupi Fiata zamiast Alfy Romeo, Audi czy Saaba jeśli będą w
    >tej samej cenie.

    A Alfa ma lepsze materialy ?

    >Fiat już próbował w ten sposób konkurować robiąc kopię Golfa (czytaj Stilo).
    >I co? I klapa na całej linii - chętnych nie było.

    Dawno dawno temu VW to byl taki fiat - auto dla ludu, czyli klasy
    pracujacej.
    Dobry pomysl [golf] plus jakosc, tzn starannosc .. i juz po 10 latach
    staje sie uznana marka, przynajmniej w sredniej klasie.

    >Osobiście nie lubię przepłacać za to żeby ktoś mi drewienko na deskę
    >założył, wolę zapłacić mniej kosztem twardszego plastiku.

    Takie male detale potrafia znacznie podniesc wrazenie estetyczne,
    jednym to nie przeszkadza, innych zacheca do kupna.

    A w polo deska fatalna byla :-)

    J.