  • 31. Data: 2012-05-28 17:31:57
    Temat: Re: No i mamy Angoli na drogach ...
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-05-28 14:45, LEPEK pisze:
    (...)
    > Jeśli umożliwi się u nas bezproblemową rejestrację tego u nas, to popyt
    > wzrośnie = cena wzrośnie (boć sztrucli też jest ograniczona ilość, nie
    > da się ich wyprodukować).

    Ciekawe, czy będzie można mówić o realnym wzroście odsetka pojazdów
    RHD powyżej błędu statystycznego.

    > ALE IMO wzrost tego popytu nie będzie jakiś wielki, bo:
    > 1) kto chce to już jeździ samochodem na ichnich blachach i się nie
    > przejmuje

    Jakiś tam promil jest tego na drogach, ale to margines i takim też
    pozostanie, jeżeli chodzi o szroty za grosze, bez badań i bez
    rejestracji w Polsce. Próba rejestracji w Polsce pojazdu z zagranicy
    to już wydatki, a w przypadku pojazdów zza wody większe wydatki.
    Tak więc tutaj wzrostu raczej nie odnotujemy. Za 500zł można kupić
    szroty na miejscu i nawet legalnie nimi jeździć.

    > 2) niewiele ludzi ludzi będzie zainteresowanych zakupem tego z powodu
    > niewygody w używaniu.

    Jeżeli chodzi o samochody dla ludzi "normalnych" (definicję pomijam)
    to naprawdę mało kto się na to zdecyduje do codziennej jazdy. Kolejna
    kwestia to problem przy odsprzedaży, ponieważ ciężko sprzedać tanio
    nawet dobry samochód LHD, a co dopiero RHD. A jak ktoś chce do jazdy
    do kościoła, to niech sobie kupuje w wersji dowolnej.

  • 32. Data: 2012-05-28 22:11:26
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-05-28 12:20, Chris pisze:
    > Big Jack nabazgrał(a):

    ta.pl

    > Ciekawe czy będą mogli skoro będzie to taki sam pojazd jak obezne wersje EU

    Ubezpieczyciele? A kto im zabroni?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 33. Data: 2012-05-30 09:14:44
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Jest to jakiś problem z unifikacją, Szwedzi już dawno przeszli na
    > prawicę, ale Anglicy pewno się nie ugną ...
    > R.G.

    No way, jest juz za pozno przeciez Szwedzi zrobili to gdy aut na ulicach bylo
    znaaaacznie mniej. A system idiotyczny, faktycznie. Wiekszosc ludzi jest
    praworeczna to i lewarek prawa obsluguje sie wygodniej.

  • 34. Data: 2012-06-01 07:58:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 28 May 2012 17:25:06 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^
    > ^^^^^^

    > Nie ma jej tak samo jak Ty :)

    > Masz podkreślone :)

    Ale po co sie klocisz ?
    Wystarczy spojrzec w jakikolwiek serwis aukcyjny/komisowy, zeby zauwazyc ze
    Pszemol ma racje. Cena decyduje.

    No, nie calkiem ma racje - na "wszystkie te" moze sie w Polsce chetnych nie
    znalezc. Ale na czesc tak.
    I na te czesc trzeba bedzie uwazac na drodze.

    J.

  • 35. Data: 2012-06-01 09:44:22
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-06-01 07:58, J.F. pisze:
> [...]
    ^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^

    > Ale po co sie klocisz ?

    ???

    > Wystarczy spojrzec w jakikolwiek serwis aukcyjny/komisowy, zeby zauwazyc ze
    > Pszemol ma racje. Cena decyduje.

    Niższa cena decyduje w przypadku przedmiotów o tej samej
    funkcjonalności/wartości i podobnych kosztach eksploatacji.
    Wystarczy zerknąć w dowolny serwis aukcyjny by zobaczyć, że nie tylko
    cena decyduje, ponieważ liczą się również inne cechy towaru.
    Samochody za grosze z kierownicą z lewej strony są często
    niesprzedawalne, a te z kierownicą z prawej nagle się zrobią
    konkurencją i zrobią się sprzedawalne? Mało kto je chce nawet
    w krajach, w których nie ma problemów z rejestracją.

    > No, nie calkiem ma racje - na "wszystkie te" moze sie w Polsce chetnych nie
    > znalezc. Ale na czesc tak.

    LOL - kręcicie się w kółko. Zresztą chyba już wszystko na ten temat
    napisano.

    > I na te czesc trzeba bedzie uwazac na drodze.

    Na "te czesc" (czytaj wszystkich) i tak na drodze trzeba uważać, więc
    nie wiem skąd Twój problem. Problem to będą mieli najwyżej ci, którzy
    sobie coś takiego kupią.

  • 36. Data: 2012-06-04 00:11:38
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 28 May 2012 12:05:27 +0200, Chris napisał(a):

    > Ciekawe co będzie jak zalegalizują rejestrację anglików w polsce ... i
    > zaczanie się ściąganie tego złomu do nas bez przeróbek bo tanio.

    Rozumiem, że według Ciebie, to samochód ma przyzwyczajenia?

    --
    ___________ (R)

  • 37. Data: 2012-06-06 02:49:49
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-05-28 17:06, Pawel "O'Pajak" pisze:
    > Powitanko,

    > "Polsce" piszemy wielka litera.
    > Mysle, ze wprowadzenie u nas ruchu lewostronnego byloby strzalem w 10.
    > To taka refleksja patrzac na liczbe milosnikow trzymania sie lewego pasa.
    Ale nie wszystko na raz. Najpierw ruch lewostronny tylko dla osobówek.
    Ruch prawostronny (czyli bez zmian, w okresie przejściowym) dla >3.5T
    DMC jako że to głównie ciężarówki i dostawczaki, gdzie kierowcy mają
    większe doświadczenie, czyli również silniejsze przywiązanie do ruchu
    prawostronnego...

    :)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski