eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNo i kura nie odpaliła!
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 43

  • 31. Data: 2012-02-03 20:43:55
    Temat: Re: No i kura nie odpaliła!
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/03/2012 08:33 PM, to wrote:
    >
    > No i dlatego spada kompresja i bywa problem z odpaleniem (w skrajnym
    > przypadku).
    >
    Przez luzy zaworowe spada Ci kompresja? Jak silnik już błaga o remont to
    faktycznie mocny minus może powodować słabe uszczelnienie na
    pierścieniach. Gdybym parkował na dworze to z ciekawości zmierzyłbym
    kompresję na takim silniku schłodzonym do -25.

    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 32. Data: 2012-02-03 20:50:02
    Temat: Re: No i kura nie odpaliła!
    Od: to <t...@i...pl>

    begin AZ

    > Przez luzy zaworowe spada Ci kompresja?

    Jak zawory zrobią się mało szczelne, to nie spadnie?

    > Jak silnik już błaga o remont to
    > faktycznie mocny minus może powodować słabe uszczelnienie na
    > pierścieniach.

    To fakt, że to musi być złom. :-)

    --
    "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway


  • 33. Data: 2012-02-03 21:13:37
    Temat: Re: No i kura nie odpaliła!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 03 Feb 2012 19:50:02 GMT, to napisał(a):
    > begin AZ
    >> Przez luzy zaworowe spada Ci kompresja?
    >
    > Jak zawory zrobią się mało szczelne, to nie spadnie?

    Na zimno ? nie powinna, bo ty chyba myslisz o jakis innych luzach niz
    zaworowe.

    J.


  • 34. Data: 2012-02-03 21:31:13
    Temat: Re: No i kura nie odpaliła!
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/03/2012 08:50 PM, to wrote:
    >
    > Jak zawory zrobią się mało szczelne, to nie spadnie?
    >
    Ale czemu mają zrobić się mało szczelne? Chodzi o luz
    szklanka-wałek/dźwigienka.

    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 35. Data: 2012-02-03 22:09:03
    Temat: Re: No i kura nie odpaliła!
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-03 17:47, PavveL pisze:
    > Jakoś nikt z Was nie zainteresował się świecami żarowymi.

    Po co? Ważniejsza jest obserwacja mętnienia ON w oczku dystrybutora
    przy -10C, która niewątpliwie daje pogląd na właściwości ON przy -25C.
    To są nowoczesne formy wnioskowania w zakresie stanu technicznego
    układu zasilania.

    > I trzeba pamiętać że im zimniej tym mniejsze luzy zaworowe. Gdy zrobią
    > się ujemne (luzy) to jest kłopot.

    Aaaa, to widzę kontynuacja tych światłych myśli...






  • 36. Data: 2012-02-03 22:22:36
    Temat: Re: No i kura nie odpaliła!
    Od: to <t...@i...pl>

    begin AZ

    > Ale czemu mają zrobić się mało szczelne? Chodzi o luz
    > szklanka-wałek/dźwigienka.

    A czemu nie? Sam zawór też jest z metalu. :>

    --
    "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway


  • 37. Data: 2012-02-03 23:36:04
    Temat: Re: No i kura nie odpaliła!
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On 03 Feb 2012 00:21:33 GMT, to <t...@i...pl> wrote:

    >Przy -20. Ale nie z powodu aku (bo kręci rozrusznikiem aż miło), tylko
    >ropa z Auchana chyba zamarzła. :D

    Odpalił wczoraj, dzisiaj. Jutro pewnie też odpali. Akumulator
    fabryczny.

    >Jutro ciąg dalszy eksperymentów. ;-)

    :)) Ja dzisiaj ciągałem sąsiada -
    http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/p480x
    480/423278_373044499388878_1184362603_n.jpg


    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@i...pl
    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200


  • 38. Data: 2012-02-04 17:09:03
    Temat: Re: No i kura nie odpaliła!
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-02-03 22:09, Artur Maśląg wrote:
    > W dniu 2012-02-03 17:47, PavveL pisze:
    >> Jakoś nikt z Was nie zainteresował się świecami żarowymi.
    >
    > Po co? Ważniejsza jest obserwacja mętnienia ON w oczku dystrybutora
    > przy -10C, która niewątpliwie daje pogląd na właściwości ON przy -25C.
    > To są nowoczesne formy wnioskowania w zakresie stanu technicznego
    > układu zasilania.

    A ja słyszałem, że ważniejsza jest wiara iż ON, ktory przeznaczony jest
    do jedynie -20C zagwarantuje poprawne uruchomienie silnika w
    temperaturze -25C lub niższej.Może to ta sama wiara, co w ABS ? :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik


  • 39. Data: 2012-02-04 18:54:17
    Temat: Re: No i kura nie odpaliła!
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-02-03 12:42, to pisze:
    > begin Agent
    >
    >> To nie Ty się wymądrzałeś że jak się dba tak się ma. Jak widać można
    >> dbać i mimo to stać :)
    >
    > Ale to nie wina auta tylko ropy. :>
    >
    no to tym bardziej - jak sie dba to sie ma ;)
    ( o depresatorach slyszal? )

    --
    pozdr
    Adam (AL)
    TG


  • 40. Data: 2012-02-04 19:02:52
    Temat: Re: No i kura nie odpaliła!
    Od: to <t...@i...pl>

    begin AL

    >> Ale to nie wina auta tylko ropy. :>
    >>
    > no to tym bardziej - jak sie dba to sie ma ;) ( o depresatorach slyszal?
    > )

    Ale ja wiedziałem, że jest kiepska, byłem ciekaw jak kiepska. No i już
    wiem. :>

    --
    "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

strony : 1 ... 3 . [ 4 ] . 5


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: