  • 81. Data: 2009-06-15 21:40:43
    Temat: Re: Nka - zmiana regulaminu!!! Mozna wypowadac umowy bez konsekwencji!
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Mario" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli od tego czasu operator obniżył ceny (również poprzez promocje) -
    > oczywiście.

    A czułbyś się oszukany tym, że np rok temu kupiłeś telewizor za 4kpln a
    teraz kosztuje 2.5? I co zrobisz? Wyniesiesz z tego sklepu pod kurtką
    netbooka żeby powetować sobie tę krzywdę?

    MD

  • 82. Data: 2009-06-15 21:53:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mario" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > A czułbyś się oszukany tym, że np rok temu kupiłeś telewizor za 4kpln a
    > teraz kosztuje 2.5?

    Nie.
    Chyba żebym rok temu zamówił, z terminem realizacji na teraz i kazano by mi
    płacić 4.

  • 83. Data: 2009-06-15 22:08:17
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    Cavallino pisze:

    > Nie.
    > Chyba żebym rok temu zamówił, z terminem realizacji na teraz i kazano by
    > mi płacić 4.

    No ale jeśli zacząłeś konsumować usługę pół troku temu to jest tak samo
    jak zacząć korzystać z towaru kupionego wcześniej - droższego. Nowi
    klienci kupują teraz tę usługę/towar taniej ale ty z kolei mogłeś
    korzystać z tego wcześniej i za ten przywilej zapłaciłeś więcej.
    Dostawca towaru czy usługi schodzi do następnego - słabszego finansowo
    segmentu rynku. Zamiast narzekać, że dałeś się wydymać możesz pompować
    sobie ego, że ciebie było na to stać gdy to było jeszcze luksusem.

    MD

  • 84. Data: 2009-06-15 22:24:19
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał:

    > Nie.
    > Chyba żebym rok temu zamówił, z terminem realizacji na teraz i kazano by
    > mi płacić 4.

    To załóżmy, że wziąłeś na raty. Spłaciłeś po roku 2,5, a tu cena spadła
    w sklepie właśnie do 2,5. Czujesz się oszukany i przestajesz spłacać resztę?

    Krystian

  • 85. Data: 2009-06-16 03:20:37
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Jeśli od tego czasu operator obniżył ceny (również poprzez promocje) -
    > oczywiście.

    I chyba niepotrzebnie. Trzeba płacić za luksus posiadania czegoś
    wcześniej niż inni...

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 86. Data: 2009-06-16 06:06:38
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    > Czujesz się wykorzystywany płacąc kwoty na które się umówiłeś ?

    Ja bym się czuł ale dopiero wtedy gdyby operator ZRÓŻNICOWAŁ ceny czyli
    wprowadził mniejsze dla nowych (czyli w zasadzie obniżył ceny) a mnie kazał
    płacić więcej bo KORZYSTA z tego iż podpisałem cyrograf.
    No to ja KORZYSTAM z tego że mogę go zerwać.

    Zgodziłem się na takie ceny i okres "minimalny" umowy bo.... takie warunki
    dyktował operator (tu się nie negocjuje). Owszem, zgodziłem się, ale CZY NIE
    PŁACIŁEM W TERMINIE ? Czy oszukiwałem gdzieś ?

    Dziwi mnie, że niektórzy próbują MORALNIE obciążać abonentów za to że
    KORZYSTAJĄ ze sposobnosci a nie obciążają moralnie operatorów za to że robią
    cyrografy (bez tego nie można podpisać umowy wogóle - tu nawet gorzej niż w
    TP z Neostradą bo tam można bez cyrografu ale ceny są zaporowe).
    No to albo albo.
    Albo i abonent i operator to kanalie albo obu się nie można czepiać.

    Poza tym śmieszy mne argument, że "wiedziałeś na co się decydujesz". ALE
    OPERATOR TEŻ WIEDZIAŁ ! Wiedział, że jeśli zmieni regulamin to mogę odejść I
    ON TEŻ SIĘ NA TAKIE WARUNKI GODZIŁ.
    Przecież nie musiał ze mną podpisywac umowy, jeśli się bał że odejdę po
    zmianie regulaminu ?

    Gdzie tu nierównowaga ?

    vari

  • 87. Data: 2009-06-16 08:47:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > No ale jeśli zacząłeś konsumować usługę pół troku temu

    Nie mówię o opłatach za pół roku temu, tylko obecnych.
    O obecnej konsumpcji.
    Jeśli teraz obowiązują inne ceny, a mnie ZA OBECNE USŁUGI każą płacić
    więcej, to tak, czuję się oszukany.

  • 88. Data: 2009-06-16 08:49:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <b...@p...gliwice.pl> napisał w
    wiadomości news:h17325$22j$2@polsl.pl...
> [...]
    > oczywiście.

    >I chyba niepotrzebnie. Trzeba płacić za luksus posiadania czegoś wcześniej

    No i płaciłem.
    Ale teraz też płacę, za to samo, więc nie widzę powodów dla których
    świadczenie TEJ SAMEJ usługi ma być w róznych cenach.

  • 89. Data: 2009-06-16 09:14:24
    Od: Mane <m...@g...pl>

    Cavallino pisze:

    > No i płaciłem.
    > Ale teraz też płacę, za to samo, więc nie widzę powodów dla których
    > świadczenie TEJ SAMEJ usługi ma być w róznych cenach.

    Kapitalizm, a raczej jego namiastka :) w koncu zgodziles sie placic tyle
    , nikt nie zmuszal :)

  • 90. Data: 2009-06-16 09:19:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mane" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Kapitalizm, a raczej jego namiastka :) w koncu zgodziles sie placic tyle ,
    > nikt nie zmuszal :)

    A operator zmieniając regulamin zgodził się że rozwiążę umowę.
    To w czym problem?