eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNju Mobile 801Re: Nju Mobile 801
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nju Mobile 801
    Date: Fri, 24 Apr 2015 21:09:18 +0200
    Organization: Aleuania-Pueruania
    Lines: 85
    Message-ID: <mhe4d4$i6v$1@node1.news.atman.pl>
    References: <mh5t5f$rn3$1@node2.news.atman.pl> <mh5vgp$u3p$1@node2.news.atman.pl>
    <mh629a$1bo$1@node2.news.atman.pl> <mh696j$8k8$1@node2.news.atman.pl>
    <mh6nlq$tk0$1@node1.news.atman.pl> <mh91ja$ae3$1@node1.news.atman.pl>
    <mh96jt$591$1@node2.news.atman.pl> <mhabf9$7hk$1@node2.news.atman.pl>
    <mhb0ue$ap1$1@node1.news.atman.pl> <mhdt1s$a43$1@node1.news.atman.pl>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: c39-026.client.duna.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1429902564 18655 83.151.39.26 (24 Apr 2015 19:09:24 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Apr 2015 19:09:24 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1069442
    [ ukryj nagłówki ]


    "zlotowinfo" mhdt1s$a43$...@n...news.atman.pl

    > pajacu to tobie coś nie pasuje w njumobile, a nie mi
    > a jak nie pamiętasz sprawdź kto jest autorem wątku

    Mnie nie pasuje ,,coś'' w NjuMobile i zgłaszam to tutaj,
    starannie opisując problem. Wplątywanie urzędników nie
    podoba się mi -- wolę (; samosądy. ;) (czyli omijanie
    tych, z którymi mi nie układa się)

    Urzędnik nie pomoże mi, ale zabierze moje pieniądze i mój
    czas. Być może zabierze pieniądze operatorowi. Co operator
    uczyni po takim zabraniu? Proste -- zabierze pieniądze
    klientom, czyli także mnie.


    Przed laty wziąłem numer w Plusie, bo mi pasował do Nicka. :)
    Przeniosłem się stamtąd do Ery w efekcie dokonania ,,samosądu'' -- nie
    fatygowałem kosztownego urzędnika. Przenosiny przypominały przysłowiowe
    przejście z deszczu pod rynnę, ale na szczęście prawo dało mi możliwość
    szybkiego zgaszenia świeżej umowy, bo Era podniosła cenę, a że ze mną
    umówiła się na cenę ostateczną, podwyżka VAT niewiele mnie obchodziła.

    EraMani chyba mocno miauczeli do Boga, bo nie udało się mi zgaszenie
    umowy -- zbyt mocno rozchorowałem się, przez co nie miałem sił na
    gaszenie. Jednak za jakiś czas z Ery przeniosłem się do mBanku, co
    było i dobrym rozwiązaniem (wszędzie lepiej niż w Erze) i złym, bo
    Play dawał lepsze warunki niż mBank. :)

    W mBanku nie byłem trzymany żadną umową terminową, ale zanim
    przeniosłem się do Play, minęło sporo czasu.

    Teraz mam ten numer (Mój eneuel == 665 363835) w Play i od dawna
    chcę przejść do Virgin Mobile, aby mieć lejek internetowy. Niestety
    w Play mam stale do wykorzystania stówkę, ;) więc czekam, aż tę
    stówkę ;) stracę... Stówkę groszy. :)


    Obok tego numeru wyrosły mi inne -- i komórkowe, i VoIPowe. :)
    Mam VoIPy w FCN (fatalna obsługa) i w EasyCall (IMO bardzo dobra
    obsługa) i zamierzam w przyszłości dokonywać ,,samosądów'', ;) czyli
    zamierzam w miarę możliwości unikać tych, którzy mnie źle traktują.
    Komórki czynne stale mam w Play, Virgin Mobile i w Orange. W VirginM
    podoba się mi, bo jest tam lejek i (jak na razie) bardzo dobra obsługa.
    W Orange zjadam punkty zbierane (niemal niechcąco) na kartach paybecznych.

    -=-

    Reprezentuję postawę aspołeczną -- wiem. Ale uważam, że nawracanie
    ludzi dorosłych to strata czasu. Jeśli ktoś nie wie, że klienta należy
    dobrze traktować -- IMO musi tego klienta stracić, aby zyskać czas
    na rozważania i autonaprawę swego postępowania oraz swego myślenia.



    Internet daje możliwości wypowiedzenia się -- korzystam z tego
    dobrodziejstwa. Urzędnik zdziera podatki, stawia się w roli
    wybawcy, ale jednocześnie drwi z pokrzywdzonego... Także niech
    zyska czas na rozważania -- a zyska, gdy straci chętnych do
    skarżenia się na usługi czy usługodawców... :)

    -=-

    Dzięki Nju Mobile moja matka nie płaci na rzecz FCN -- a płaciła
    tam sporo. Ale tuż za Nju Mobile idą inni, w tym i Virgin Mobile.

    Mam wiele numerów (potrzebuje tego) i chcę omijać tych, którzy mnie
    źle traktują. Zamierzam opisywać swoje przeżycia, aby pomóc tym,
    którzy tej pomocy ode mnie chcą.

    -=-

    Jeśli komuś (Tobie na przykład) zależy na zawiadamianiu
    urzędników -- może to czynić w swoim własnym imieniu,
    w czym nie przeszkadzam, ale i do czego nie namawiam.

    Nie namawiam także do czytania tego, co piszę, choć i nie zabraniam czytania.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: