  • 11. Data: 2009-08-23 14:21:48
    Temat: Re: Nikon vs. canon
    Od: Les <s...@p...fm>

    Witam,
    no to który system jest lepszy??

    Pozdrawiam
    Les

  • 12. Data: 2009-08-23 14:38:01
    Od: Grzegorz Sułek <g...@s...sgh.waw.pl>

    Hue Saturation <n...@n...post.pl> wrote:
> [...]
    > obsludze kilku imprez, nazwijmy je masowych.
    > Moja uwage zwrocil fakt ze przewaga ilosciowa uzywajacych aparatow marki
    > nikon nad "canonierami" byla jak 5:1.
    > Z czego to wynika, ze fotografujacy zawodowo wybieraja nikona (a moze to co
    > ja zaobserwowalem to tylko przypadek). Wsrod tych nikonow byly D200, D300.
    > Czy za powiedzmy kwote 5-10 tys. zl kupic mozna znacznie lepszy zestaw do
    > "obslugi" takich imprez pochodzacy od nikona niz od canona ?

    > PS
    > Nie jest moim celem wywolywanie kolejnej wojny systemowej

    Co prawda nieco stary artykuł, ale można jakieś wnioski wyciągnąć

    http://www.kenrockwell.com/tech/nikon-vs-canon.htm

    --
    gs

  • 13. Data: 2009-08-23 14:43:47
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Hue Saturation:

> [...]
    > Czy za powiedzmy kwote 5-10 tys. zl kupic mozna znacznie lepszy zestaw do
    > "obslugi" takich imprez pochodzacy od nikona niz od canona ?

    Zdecydowanie Cola, Pepsi jest za słodka.

  • 14. Data: 2009-08-23 14:47:16
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-08-23 16:43:47 +0200, Mateusz Ludwin <n...@s...org> said:

    > Zdecydowanie Cola, Pepsi jest za słodka.

    Ale Pepsi ma fajniejsze reklamy.
    :D
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2009-08-23 14:59:42
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Les pisze:
    > no to który system jest lepszy??

    Ten, co ma jedną nóżkę bardziej.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 17. Data: 2009-08-23 15:04:30
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Hue Saturation pisze:
> [...]
    > Z czego to wynika, ze fotografujacy zawodowo wybieraja nikona (a moze to
    > co ja zaobserwowalem to tylko przypadek). Wsrod tych nikonow byly D200,

    Nikon zawsze miał lepszy AF i był nieco bardziej pancerny (ale to
    dyskusyjne), za to słabsze matryce i popieprzony pomiar światła. Tylko
    że gdzieś do trzech lat jest to nieaktualne i kto może, przechodzi do N.
    Canon przespał królowanie i ma teraz niefajnie. Ale leci na opinii i się
    wyliże.

    > Czy za powiedzmy kwote 5-10 tys. zl kupic mozna znacznie lepszy zestaw
    > do "obslugi" takich imprez pochodzacy od nikona niz od canona ?

    Obsługę imprezy zrobisz dowolną współczesną lustrzanką. Chyba, że
    marudzisz jak większość ludzi z tej grupy, albo zleceniodawca patrzy, co
    Ci na szyi dynda.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /zostałbym ateistą, ale boję się iść do piekła.../

  • 16. Data: 2009-08-23 15:04:30
    Od: "tramp" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał w wiadomości

    > Zdecydowanie Cola, Pepsi jest za słodka.
    ***
    zdecydowanie odwrotnie - Cola za słodka, Pepsi w sam raz

    Grzegorz

  • 18. Data: 2009-08-23 15:04:52
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    tramp pisze:
    > ***
    > zdecydowanie odwrotnie - Cola za słodka, Pepsi w sam raz

    Macie gusta...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /nie jestem egoistą, jestem estetą/

  • 19. Data: 2009-08-23 15:06:46
    Od: "tramp" <t...@p...onet.pl>

    > Macie gusta...
    ***
    i tak wolę piwo ;D

    Grzegorz

  • 20. Data: 2009-08-23 15:28:08
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Hue Saturation wrote:

    > No dobrze, to jesli chodzi o "kotlet", a inne dziedziny np. sport.
    > Podczas transmisji sportowych (przynajmniej niektorych) bieli sie od
    > canonowskich L-ek.
    > Czy w reportazu sportowym canon trzymna sie mocno czy tez zaczyna
    > dominowac nikon ?

    wiesz ile kosztuje długa jasna rura cena body to pryszcz? jak ktoś ma
    szkalrnie od canona to nie przeskoczy od tak do nikona, bo tego co ma nie
    sprzeda, praktycznie musiałby od zera wsadzić tyle co dom w zestaw nowego
    sprzętu