  • Data: 2011-12-20 10:14:51
    Temat: Re: Nikon - lampa zewnętrzna dla amatora
    Od: "slawmir" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A po co Ci HSS?

    Chciałbym mieć możliwość doświetlania np. twarzy dla światła słonecznego.

    > Przede wszystkim to marnie działa w CLS, a to IMHO znacznie ważniejsza
    > funkcja niż HSS.

    Nie przewiduję pracy w systemie CLS (nie planuję pracować w systemie z
    kilkoma lampami, czy wyzwalnaia bezprzewodowo (oddalenie lamy od body
    realizuję na kablu iTTL)).

    Jak widzisz - mam inne priorytety - CLS - niepotrzebny (BE); HSS może być
    przydatny (CACY) ;-)