  • Data: 2012-04-26 16:00:18
    Temat: Re: Nikon idzie ostro w FF
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "de Fresz" <d...@N...pl> wrote:

    > Plijz, weź przestań smęcić. Porównaj sobie ISO 1600 (bo z 3200 już się
    > zdaje się nie da) z tego super-przełomowego 300D z którymkolwiek
    > współczesnym lustrem.

    No ale 1EV to jest jakaś rewolucja? Znasz jakiegoś normalnego
    użytkownika, który zamierzając kupić negatyw ISO200 robiłby tragedię, że
    w sprzedaży były tylko setki?

    Pisałem wyraźnie o braku rewolucji, a nie braku postępu w ogóle...

    A gdyby jeszcze wrócić do rozważań (dziś to brzmi szokująco, wiem),
    że postęp w krzemowych matrycach światłoczułych będzie zbliżony do 30
    lat rozwoju procesorów - podwojenie mocy co 18 miesięcy... :))

    Mariusz [mr.]