  • Data: 2012-04-26 15:30:33
    Temat: Re: Nikon idzie ostro w FF
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "quent" <x...@x...com> wrote:

    > No i o to chodzi ;-)

    Tylko że o kilka lat za późno... ;-)

    Zauważyłeś jak bardzo spadła dzienna liczba postów u nas na grupie
    w ostatnich latach? Jakie straty przyniosła branża foto w 2011? To efekt
    wypuszczania kolejnych pseudonowości...

    W sumie ciekawe, gdyby tak zacząć od Canona 300D, to ile było
    faktycznych przełomów rynkowych (przełomów faktycznych, które
    stworzyły/skłoniły do zmiany zauważalne grupy użytkowników)?

    Początki były takie, że co konstrukcja, to przełom, czasem nawet
    jakieś kosmiczne rozwiązania w poszukiwaniu nowych możliwości (które
    albo się przyjęły, albo obumarły śmiercią naturalną), a wszystko
    wymagało grupowego obgadania. Ale później? Może jedynym (???) było
    wejście EVIL-i, choć i to jest wydumanym przełomem, bo od dawna było
    wiadomo, że przydałby się kompakt z bagnetem:

    - w jakości obrazu rewolucji nie było (bo z mm^2 producenci nie
    wyciskają wiele więcej), a format małoobrazkowy (nie mówiąc o średnim)
    wciąż jest wyceniony na poziomie ekstra;
    - fajnym gadżetem było upowszechnienie się stabilizacji, ale
    wielkiej rewolucji w tym nie ma;
    - LV?

    O, mam mały przełom, jakim było wejście video do lustrzanek. Tylko
    ilu kupiło z tego powodu nowy korpus?

    Drobne kroczki, nic więcej... Ja myślę, że klienci czekają już na
    nowego "wymiatacza", tylko producenci nie chcą mnie słuchać... :))

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]