  • 1. Data: 2009-02-08 22:20:31
    Temat: Nikon i ceny
    Od: "konty" <k...@g...pl>

    Jak to jest w końcu z tymi pogłoskami o wzroście cen? Chciałem kupić d90 i
    sigmę 24-70mm F2.8 EX DG HSM, na razie tego obiektywu nie ma i zastanawiam
    się czy kupować samo body (w obawie przed wzrostem cen) żeby leżało i czekało
    na sigmę?

  • 2. Data: 2009-02-08 22:22:49
    Temat: Re: Nikon i ceny
    Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah>

    konty pisze:

> [...]
    > się czy kupować samo body (w obawie przed wzrostem cen) żeby leżało i czekało

    Pewnie, przecież rolą aparatu jest leżenie w szufladzie... Ten obiektyw
    też podobnie przemyślany?

  • 3. Data: 2009-02-08 22:42:43
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze konty:

> [...]
    > się czy kupować samo body (w obawie przed wzrostem cen) żeby leżało i czekało

    Ceny już poszły w górę. Nowa cena D90 to 2950 zł.

  • 4. Data: 2009-02-08 22:46:42
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    konty pisze:
> [...]
    > się czy kupować samo body (w obawie przed wzrostem cen) żeby leżało i czekało

    A czemu nie z 18-55 VR? Będziesz robił zdjęcia czekając na obiektyw, a i
    szeroki kąt się przyda.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    "Jak podały Fakty TVN: W poniedziałek ma sie rozpocząć Miedzynarodowa
    Konferencja d/s Walki ze Spamem. Organizatorzy rozesłali główne

  • 5. Data: 2009-02-08 23:19:40
    Od: "PW" <c...@p...wytnijto.e-wro.pl>

    Użytkownik "konty" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sigmę 24-70mm F2.8 EX DG HSM, na razie tego obiektywu nie ma i zastanawiam
    > się czy kupować samo body (w obawie przed wzrostem cen) żeby leżało i

    Jaki dolar, takie ceny. Miesiąc temu D700 był za 6499, dzisiaj kosztuje pod
    8000. I pewnie będzie drożej. I pewnie nieprędko zacznie znów tanieć. Szkła
    podrożały mniej, zwłaszcza te droższe, widać wolniej schodzą i dlatego wciąż
    mamy z grubsza stare ceny.

    zdrówka, PW

  • 6. Data: 2009-02-09 06:54:41
    Od: "Radosny" <radosny@usun_to.top67.pl>

    Kupuj jak znajdziesz jeszcze gdzieś na stanie w rozsądnej cenie.

> [...]
    > Szkła podrożały mniej, zwłaszcza te droższe, widać wolniej schodzą i
    > dlatego wciąż mamy z grubsza stare ceny.

    Dokładnie tak. Zamówiłem w czwartek Nikkora 70-300 VR za 1525zł, następnego
    dnia był już w tym sklepie za 1949zł. Widać kupiłem ostatnią sztukę ze
    starej dostawy.

    --
    Radosny

  • 7. Data: 2009-02-09 10:37:32
    Od: GK <g...@g...pl>

    Radosny pisze:

    > Dokładnie tak. Zamówiłem w czwartek Nikkora 70-300 VR za 1525zł, następnego
    > dnia był już w tym sklepie za 1949zł. Widać kupiłem ostatnią sztukę ze
    > starej dostawy.

    Ja kupiłem 105/2,8 Macro Nikona za 2400 zl, następnego dnia w tym samym
    sklepie był już po 2900 zł. Tak samo z lampą SB-900, pytałem w MM, nie
    mieli, ale nowa cena to już 1900 zł.
    Sprowadzony po starych cenach sprzęt już się kończy, nowe ceny będą już
    wg nowego kursu $.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 8. Data: 2009-02-09 12:31:41
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Mon, 09 Feb 2009 11:37:32 +0100, GK napisał(a):

    > Ja kupiłem 105/2,8 Macro Nikona za 2400 zl, następnego dnia w tym samym
    > sklepie był już po 2900 zł. Tak samo z lampą SB-900, pytałem w MM, nie
    > mieli, ale nowa cena to już 1900 zł.

    Szlag by to... Przymierzyłem się do SB-800 - wymiotło. No to zagryzam
    wargę i przymierzam się do SB-900... Ale za 2 tys. nie kupię. F* :(

    --
    Pozdr.
    Grzegorz

  • 9. Data: 2009-02-09 17:12:31
    Od: "andy_o" <z...@g...pl>

    by to... Przymierzyłem się do SB-800 - wymiotło. No to zagryzam
    > wargę i przymierzam się do SB-900... Ale za 2 tys. nie kupię. F* :(

    Dziś widziałem w Fotojoker za 1400.

  • 10. Data: 2009-02-10 18:48:38
    Od: "PW" <c...@p...wytnijto.e-wro.pl>

    Użytkownik "Radosny" <radosny@usun_to.top67.pl> napisał w wiadomości

    > Dokładnie tak. Zamówiłem w czwartek Nikkora 70-300 VR za 1525zł,
    > następnego dnia był już w tym sklepie za 1949zł. Widać kupiłem ostatnią
    > sztukę ze starej dostawy.

    Cholera, a właśnie chciałem go kupić... dobrze że z tym D700 chociaż się
    udało...

    zdrówka, PW, podłamany