eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaNikon Polska - zerwanie współpracy ze społecznością nikoniarzyRe: Nikon Polska - zerwanie współpracy ze społecznością nikoniarzy
  • Data: 2010-05-03 16:28:37
    Temat: Re: Nikon Polska - zerwanie współpracy ze społecznością nikoniarzy
    Od: JD <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Maj, 16:04, "m0w" <c...@g...pl> wrote:

    > Dokładnie. Też jestem tego samego zdania.

    A całe zajście jest o tyle ciekawe, że podobno firma zarabia na tych
    maluczkich.

    A maluczcy czemu kupują N.Na, bo N...n to N...n, czy jak tam to
    przysłowie ludowe mówi.
    Skąd taka fama? Bo profi chwalą. A chwalą, bo już ktoś w tym wątku
    napisał,
    że jest dla profi specjalny profil serwisu. No i firma się boi, że to
    za mało, bo jacyś nie profi
    skarżą się w internecie. A internet dotarł pod strzechy maluczkich.
    Więc straszą na zapas.

    Miałem kiedyś F70, F80, zacne amatorskie korpusy.
    Miałem też d czynienia z serwisem tej firmy i o dziwo
    Wszystko było OK. Ale to za analogowych czasów.

    Z tego co czytam w necie, wszystkie serwisy są takie same,
    a juz na cerwis C czytalem najwięcej skarg.
    Czemu klienci innych firm nie pozakładali stron antyserwisowych?

    Może nie zostali podzieleni na lepszych i gorszych,
    i wszyscy są tak samo źle traktowani.

    Same pytania :D

    JD

    PS mój kumpel, który wziął mojego GX-10 i go popsuł
    zawiózł go osobiście do serwisu w Gdyni.
    Jak zobaczył serwis, to nie zdecydował się zostawić tam sprzętu ;)
    (serwis w bloku w mieszkaniu)