  • Data: 2009-10-16 18:00:24
    Temat: Re: Nikon DDs filmik
    Od: "Gil" <g...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    adam <j...@o...maile.com> napisał(a):

    > Też tak uważam.
    > Ludziom o niższym przebiegu może trudno to pojąć (jak każdą oczywistą
    > rzecz - jak choćby to, że do zakupu mięsa nie trzeba kartek ; ) ale jak ktoś
    > sięga pamięcią do lat 80. i dalej powinien podzielać Twoją konstatację.

    Guzik. Mój dzidek co był skromnym rzemiślnikiem mógł sobie po 15 latach pracy
    kupic duży plac pod miastem przed wojną. Do dziś to jest główny majątek
    rodziny. Dziś ludzie sie zapożyczają na całe zycie na klitke w bloku.

    > Na naszych oczach wywalił się do góry nogami cały świat. Ten postęp jaki
    > umożliwiły coraz szybsze komputery i coraz bardziej wyrafinowane technologie
    > taniejące z roku na rok jest niesamowity.
    > adam

    Nic z tego nie masz prócz tego, że hodują cię jak wieprzka w twoim mieszkaniu
    z full res TV i domowym audio. Wolności jest coraz mniej.