  • Data: 2010-08-18 08:19:23
    Temat: Re: Nikon D95
    Od: AMI <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Sie, 04:22, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Tak na marginesie i w ogóle - najczęstsze zdanie na grupach, nie tylko
    > foto: ''czekam, aż w końcu wypuszczą...'' :)
    >
    > --
    > pozdrawia Adam
    > różne takie tam:www.smialek.prv.pl
    > /sukces w życiu? - znaleźć stałą przyjemność, do której jest z czego
    > dopłacać/
    Janko, po prostu apetyt rośnie w trakcie jedzenia. Mimo, że ilość MPx
    ( im więcej tym lepiej ) na matrycy jest stanowczo za bardzo
    rozdmuchiwana i przeceniana przez użytkowników "Samo zdjęcie się zrobi
    za Ciebie a jakość będzie powalająca". To ja w mojej pracy wykorzystam
    te 24mpx z D3X. A nie chce wydawać 22 tysi a mam juz D3. Tak więc
    czekam aż "w końcu wypuszczą" :) coś co będzie w klasie cenowej między
    D700 a D3 z matrycą 16 do 24 mpx. Zapewne się nie doczekam prędko ale
    taki ruch nastąpi.

    --
    pozdrawiam Mariusz
    www.mariuszlinkiewicz.pl