  • Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    From: Bartosz Mierzwiak <b...@w...pl>
    Subject: Re: Nikon D90 czy Sony A500/550
    Date: 9 Jul 2010 16:46:26 +0200

    On Fri, 9 Jul 2010 16:24:13 +0200, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> wrote(a):
    > Ile jest tych puszek, które taką funkcję mają? Dwa modele czy trzy?

    3.

    > No i jest tylko możliwość ręcznego ostrzenia, detekcja kontrastu to już za
    > trudne dla Sony?

    Ale po co? Masz szybki fazowy AF z małej matrycy. Masz spore
    powiększenie z dużej matrycy do ręcznego ostrzenia, podczas którego
    dodatkowo możesz się wspomóc wstępnym ustawieniem ostrości przez zwykły
    układ AF (opuści lustro, ustawi ostrość, podniesie lustro spowrotem).
    Do czego Ci jeszcze kontrastowy AF? Żeby ładnie w specyfikacji
    wyglądało? IMO w przypadku braku filmowania zupełnie zbędny.

    B.