  • Data: 2010-07-06 07:31:05
    Temat: Re: Nikon D700 - brać czy poczekać?
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy Nikon planuje coś FX-owego w klasie D700 w
    > najbliższym czasie (5-6 miesięcy), czy brać D700 i już?

    Gdzieś w necie czytałem, że następca D700 ma się ukazać na początku nowego roku
    fiskalnego, co daje nam marzec/kwiecień 2011.
    Jedni (nikoniarze) temu zaprzeczają, ale to dziwnie się pokrywa z Canonem:
    teraz 60D, jesień 1Ds4 i dopiero w 2011 następca odpowiednika (mniej lub bardziej)
    D700.
    Osobiście stawiam na 2011, jeśli chodzi o D700 II i evil system na Photokinie.

    pozdrawiam,
    gietrzy

    ps. Jeśli kupować D700 to w maju 2011, jeśli potrzebujesz sprzętu by nim zarabiać
    po co pytasz?