    From: Andrzej Jakubowski <f...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Nikon D700 a BF i FF
    Date: Sat, 15 Aug 2009 14:03:02 +0200

    Konrad L pisze:

    > A jak wyregulujesz takie cos:
    > - na 24mm i oo bedzie FF na metr
    > - na 24mm i 20cm FF bedzie mial 5cm
    > - na 70mm i oo bedzie BF na metr
    > - na 70mm i 20cm BF na 5cm
    >
    > I zeby nie bylo, sytuacja z zycia wzieta tylko ze w Canonie. Ten kto sadzi
    > ze z fabryki wychodzi super dopracowany i skalibrowany sprzet jest chyba
    > naiwny...

    usiasc i plakac.

    i tak 90% zdjec przeskalowanych do internetu, 4,5 jakies mniejsze
    wydruki z odbitek 0,5% moze bedzie mialo rozmiar wiekszy niz 15x21.
    Wnioskuje po sposobie zadania pytania. ;-)
    A przygladanie sie powiekszeniu 1:1 na ekranie .. jak ktos lubi.
    Proponuje jeszcze na super wyjustowany obiektyw nalozyc w ramach ochrony
    filtr UV za 50 zl, bo czasem nie starcza fantazji na cos lepszego ;)

    Nie twierdze, ze wszystko jest zawsze ok :-)
    I zachecam wszystkich do zrobienia tego testu, jezeli dzieki temu
    zdjecia stana sie lepsze!

    Ale _dla mnie_ to przewaznie przerost formy nad trescia.

    pozdrawiam :-)
    Andrzej