  • 11. Data: 2014-02-25 20:40:35
    Temat: Re: Nikon D4s
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Tuesday, February 25, 2014 12:17:30 PM UTC-5, Janko Muzykant wrote:

    > Wielki, ciężki klamot ze śmiesznymi wyświetlaczami retro, z filozofią
    >
    > pracy ''lata osiemdziesiąte'' :)

    Nie prosciej napisac, ze cie na to nie stac finansowo?

    Slon

  • 12. Data: 2014-02-25 20:45:20
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Tuesday, February 25, 2014 12:29:55 PM UTC-5, anacron wrote:

    > Ja bym się nie obraził za D600, ale z drugiej strony nie wydam 6k na
    >
    > aparat, który większość życia spędzi w bagażniku czekając na okazyjny
    >
    > widoczek. :P

    Odradzam D600 z powodu wad fabrycznych.

    Slon

  • 13. Data: 2014-02-25 20:50:34
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Tuesday, February 25, 2014 12:33:24 PM UTC-5, Marek Dyjor wrote:

    > zasadniczy ból to waga.

    Mnie to absolutnie nie przeszkadza.
    W B&H juz jest spora kolejka oczekujacych.

    Slon

  • 14. Data: 2014-02-25 20:53:59
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Tuesday, February 25, 2014 1:59:36 PM UTC-5, Marek Dyjor wrote:

    > amen... w sumei go lubię widoczki ludzie etc wychodzi naprawdę dobrze,
    >
    > czasem mi brakuje tego superf AF z nikona...
    >

    > zastanawiam sie nad jasnym zoome do Olka tylko ta cena mnie odstrasza ;-)

    Jak ktos biedny, to zawsze moze sobie pomarzyc.

    Slon

  • 15. Data: 2014-02-25 21:04:17
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 25.02.2014 20:38, Slon pisze:

    > Czy gdzies napisalem, ze potrzebne tobie?

    A czy ja gdzieś pisałem, że pisałeś, że mi potrzebne? Zapytałem, na co
    mi to to? No na co? Ja rozumiem, dobry sprzęt kosztuje, ale patrząc na
    jego specyfikację nijak nie mogę pojąć dlaczego to tyle kosztuje. Ty wiesz?

    --
    anacron
    aba/

  • 16. Data: 2014-02-25 21:34:54
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 25.02.2014 20:45, Slon pisze:
    > Odradzam D600 z powodu wad fabrycznych.

    Jakich niby?

    --
    anacron
    aba/

  • 17. Data: 2014-02-25 21:37:33
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 25.02.2014, o godzinie 20.40.35, na pl.rec.foto.cyfrowa, Slon
    napisał(a):

    > Nie prosciej napisac, ze cie na to nie stac finansowo?

    Mnie nie stać.
    I nie stać mnie TIRa.
    A przede wszystkim ani jednego, ani drugiego nie potrzebuję. Rozumiesz?

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 18. Data: 2014-02-25 21:56:44
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Slon wrote:

    > Jak ktos biedny, to zawsze moze sobie pomarzyc.

    a co marzysz o tym Nikonie... :)

    fuji X1Pro jest zajebisty do street photo... kup sobei jak cie stać :)

  • 19. Data: 2014-02-25 22:02:00
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-02-25 21:34, anacron wrote:

    > Jakich niby?

    http://www.spidersweb.pl/2014/02/pozew-zbiorowy-prze
    ciwko-nikonowi.html

  • 20. Data: 2014-02-25 22:06:47
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    anacron wrote:

> [...]
    > mi to to? No na co? Ja rozumiem, dobry sprzęt kosztuje, ale patrząc na
    > jego specyfikację nijak nie mogę pojąć dlaczego to tyle kosztuje. Ty

    no wlaśnie też sie zastanawiam, mój pierwszy post był trochę złośliwy ale
    wgryzajac sie w specyfikację to nie ma tutaj żadnego wielkiego postepu w
    stosunku do poprzedników.

    Kiedyś mnie kręciły wielkie aparaty, ale ponieważ nie zajmuję sie
    profesjonalną fotografią to nie potrzebuje wielkiego body z jeszcze
    wiekszymi obiektywami :) tak takim sprzętem można komuś rozwalic głowę w
    razie potrzeby, jest stabilny ma fantastyczne AF tak to sa zalety, ale jest
    jednak koszmarnie cieżki...

    na wycieczkę, do miasta na imprezę małe jest lepsze... tak wiem wąska GO
    jest super ale czy aby napewno?