  • Data: 2012-10-20 15:04:52
    Temat: Re: Nikon C1
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Poproszę jeszcze o osobne kółko ustawiania/korekty ekspozycji lampy ;)

    Mnie niepotrzebne nic, co związane jest z lampą.

    > - balanse bieli (wybór)

    Nigdy nie używam, chyba że w video. Ale czekam na video raw.

    > Spiszemy? ;)
    > - spust
    > - spust/włącznik nagrywania (video lub dźwięku); osobno, żeby
    > dało się robić zdjęcia w trakcie

    Nie potrzebuję osobno.

    > - AF lock

    Manual AF wystarczy.

    > - panic RAW

    RAW jest zawsze :)

    > Jakoś trzeba się dobrać do zapisania sobie kilku balansów bieli.

    Trochę nie rozumiem tej niechęci do rawów. Przecież to oszczędza kupę
    czasu i nerwów - chyba, że się ma parcie na natychmiastowe wysyłanie
    zdjęć na fejsa czy gdzieś tam. W pozostałych przypadkach cała para idzie
    w prawidłową ekspozycję (a w przypadku kompaktów i bezlusterkowców można
    zaufać automatyce) i kompozycję.

    > Co jeszcze?

    Jeszcze każdy chce po swojemu, więc nic z tego nie będzie :)

    --
    pozdrawia Adam
    /posiadam konstytucyjne prawo do głupoty i gdy zechcę, skorzystam zeń/