  • Data: 2014-01-18 14:31:14
    Temat: Re: Nik krytykuje fotoradary ITD
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 18 Jan 2014 13:00:46 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik k...@g...com ...
    >
    > Kogutek, jestes w stanie ogarnąc zapodany przeze mnie temat, czy po prostu
    > dalej będziesz wypisywał jakies banialuki w stylu +10 zabija?

    Kogutek od lat straszy dokrecaniem sruby, ktore to z czasem nastapi.
    Albo i nie, bo przedstawiciele wladzy tez lubia przycisnac.

    Wbrew grupowym opiniom - to mi nie wyglada na latanie budzetu i
    dokrecanie sruby, a wrecz przeciwnie. Ktos tam sabotuje, bo inaczej
    juz dawno wizja kogutka bylaby spelniona :-)

    J.