  • 31. Data: 2010-01-18 14:14:19
    Temat: Re: Nigdy więcej abonamentu
    Od: Tomek O <t...@g...com>

    On 18 Sty, 14:52, Jan Strybyszewski <k...@...pl> wrote:

    > Tiaaa pilnowanie promocji to sa rzeczy ktore lubia wszyscy. O tym iz ta
    > transmisja danych  dostepne sa na 30% obszaru nawet nie wspomne.

    Czasami warto się pochylić nad promocjami które dają 4 gr. za minutę
    do wszystkich. Wszystko jednak według potrzeb. Odnośnie internetu na
    2g to chyba era dial-up tepsy. Internet bezprzewodowy tanieje i w 3g
    nie da się komfortowo korzystać a co dopiero w 2g.

  • 32. Data: 2010-01-18 17:41:33
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Amir pisze:

    > Jak dla mnie jest to oferta bezkonkurencyjna, zważywszy, ze głownie te dwa
    > numery dzwonią do mnie,
    > więc są szczesliwi mając połaczenia darmowe, a mi 300 min w zupełności
    > wystarcza, i nie martwię się ze zabraknie mi na koncie
    > pieniędzy na rozmowy.
    Dzieki ze napisałeś wyjaśnienie, ale jeszcze raz wszystkicy prosze:
    albo sie chwalicie jak dzieci w piaskownicy, albo dajcie linki do ofert
    operatorów. Ja znalazłem w erze:

    http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryfy/abonament/n
    owa_era_bez_telefonu

    to naprawde dobra oferta, ale:
    o ile widze to w sieci jest 18 gr, a to już kiszka
    jak wydzwonisz za dużo to koszt minuty = 59groszy.
    argumentem przeciwko prepaidowi jest molzowiść zabraknieca kasy. To
    głupie. JAk dzwonisz z prepaida i nie jesteś pryszczesem to opłaca sie
    ładować za 100, 200zł - nie braknie, i zawsze masz taką samą stawke. w
    abo masz 18 groszy jak wydzwonisz wszystko, co do ostarniej sekundy i
    ani jednej sekundy wiecej.

    Taka mała uwaga do wszystkich:

    w ubiegłum stuleciu, cieżko było uzyskać telefon, w sensie linie
    telefoniczną. W latach 90siątych można było uzyskać w "normalnym" czasie
    linie telfoniczną, a firma telefoniczna zaczęła sprzedawać aparaty
    telefoniczne. Genialny tandem - usługa i aparat. Obecnie dla nas jest to
    oczywiste. Oczywiste nie znaczy normalne. Wiekszość z użytkowników
    telefonów tylko z nich gada, natomiast kupuje/spłaca urządzenia które są
    im w 80% niepotrzebne - zeby było jasne 80% urządzenia jest
    nieprzydatne. Dlaczego wiec posiadają taki przedmiot? bo kosztował
    złotówke! Dla kogo wiec są promocje telefon + abonament? raz dla
    frajerów - tak strzelam ze to 50% populacji, dwa dla tych którym
    wszystko wisi, bo i tak firma zarobi, i chyba nie wiecej niż 10% to
    świadomi ludzie. Świadomi, blisko w 100% wykorzystujący możliwości
    urządzeń i oferowanych usług. Sęk w tym ze na tej grupie owe proporcje
    są dokładnie odwrotne. Wiekszość z nas wie czego chce i nie da sie
    wyruchać. Niestety, część nawet po wyruchaniu cieszy sie z tego i mówi
    ze było przyjemnie.
    Jeśli nagle na ziemie przylecieli by kosmici, i mieli określić jakie
    usługi i jak chcieliby dostać od operatora co by napisali? pakiet takich
    minut po przekroczeniu których ceny za usługi rosną 4 krotnie?
    przepraszam, kupując wiecej... płace... 4 razy wiecej? To tylko w gsm
    tak moze byc! Albo nieprzechodzenie wykupionej usługi na następny okres?
    Tak samo z telefonami! gdzie sie podziały proste ale solidne telefony?
    (obecne noknie nie sa solidne ani nawet tanie)
    Tak naprawde COŚ nam dają i COŚ bierzemy. Jan S. trafił z hero i taryfą
    w której ma internet, ale to oferta "w dzisiątke" dla 1% polaków. A
    pozostałe 99%?
    Może dość ostro i nieco chaotycznie opisałem co mi sie niepodoba w
    sciemnianiu pospólstwa, ale nie mogę sie doczekać płaskiej taryfy typu:
    20gr/5gr za minute+1gr/xMB transferu. koniec. ile wygadasz tyle
    zapłacisz, telefon... na raty 0%. umowa 1 miesiac. Chcielibyście? im
    wiecej "nas" bedzie rozmawiało najtaniej jak sie da, tym szybciej taki
    moment nadejdzie. Dlatego prosze Was jeszcze raz. pokłócić sie mozna,
    poicytować, nazwać głupka głupkiem, ale nich coś po tych dyskusjach
    zostanie dla potomnych. pozytywnego oczywiście.
    ToMasz

  • 33. Data: 2010-01-18 17:48:07
    Od: Morek <j...@g...pl>

    To jeszcze zobacz sobie to :
    http://www.telix.pl/artykul/promocja-swobodny-intern
    et-2-w-play-3,32416.html

    I napisz, ze nigdy wiecej abonamentu.....

  • 34. Data: 2010-01-18 18:02:32
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ToMasz" napisał:

    > pakiet takich minut po przekroczeniu których ceny za usługi rosną 4
    > krotnie?
    > przepraszam, kupując wiecej... płace... 4 razy wiecej? To tylko w gsm
    > tak moze byc!

    "stawki w ramach abonamentu i po jego wykorzystaniu są takie same."

    > Albo nieprzechodzenie wykupionej usługi na następny okres?

    "Niewykorzystane w bieżącym okresie rozliczeniowym minuty wliczone
    w abonament Abonent może wykorzystać w 6 kolejnych okresach
    rozliczeniowych (minuty te są wykorzystywane w pierwszej kolejności)."

    Te cytaty pochodzą z *aktualnych* regulaminów usług świadczonych przez
    operatorów, których nazwa zaczyna się na "P". Może pora wyjść z
    pomarańczowego kręgu i przestać karmić siebie i innych stereotypami
    pochodzącymi z poprzedniej Ery?

    > nie mogę sie doczekać płaskiej taryfy typu: 20gr/5gr za minute

    To jakiś oksymoron. Płaska to jest x groszy za minutę do wszystkich bez
    gwiazdek. Tak jak u wspomnianych operatorów na "P".

    JoteR

  • 35. Data: 2010-01-18 18:37:00
    Od: Tomek O <t...@g...com>

    On 19 Sty, 04:15, "Aga R" <a...@g...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Nie mam zamiaru nikogo przekonywac, lecz  chciałem tylko przedstawic
    > mozliwosci jakie daje era, myślę ze całkiem rozsądne.
    >
    > podsumowanie:
    >
    > W cenie 55zł:
    > 300min do wszystkich sieci
    > darmowe  połaczenia na dwa numery + te numery między sobą za darmo
    > rozmawiają,+ do mnie bezpłatne   połaczenia
    > (ta promocja jest za 5zł dla przedłuzających umowe, rezygnujac z tego
    > miałbym abonament 50zł, dot to połączeń na nr abonamentowe stacjonarne jak i
    > tak tak)
    >
    > po wykorzystaniu minut 49groszy za 1minutę.

    Chyba chodzi o taką ofertę http://www.era.pl/pl/indywidualni/moje_konto/aboname
    nt/oferta_abonamentowa/obniz_koszty
    . Imho super oferta dla przedłużających w Erze. Dodatkowo można
    dokupić Era Numer Stacjonarny i inni dzwonią do mnie na numer
    stacjonarny czyli taniej. Problem może być tylko taki że dzwonić dużo
    możemy tylko w ramach tych 3 numerów. Swego czasu Nowa Era 80 była
    dostępna z 50% upustem (ale tylko 120 minut do wszystkich) plus 1000
    minut do Ery i stacjonarnych.

  • 36. Data: 2010-01-18 22:10:03
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Morek pisze:
    > To jeszcze zobacz sobie to :
    > http://www.telix.pl/artykul/promocja-swobodny-intern
    et-2-w-play-3,32416.html

    zobaczyłem i widze połączenie taryfy jakiejstam z internetem. najniższa
    85zł. sory winteu, ale za 85zł mozna sobie dużo rzeczy zażyczyć. Nie
    tylko abo+internet
    nie pisze ze to zła taryfa, a tak wyglada ze paru z was czyta to co
    pisze i przekłada to na swój język, popełniając błedy w tłumaczneniu.
    JEdnak jak jesteśmy przy akurat tej usłudze, to zastanówcie sie wszyscy
    dlaczego niema takiej taryfy od 10zł z możliwością automatycznego
    powiększenia?

    > I napisz, ze nigdy wiecej abonamentu.....
    nie napisze. to nie ja jestem twórcą wątku

    ToMasz

  • 37. Data: 2010-01-18 22:13:33
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Aga R pisze:

> [...]
    > minut do Ery i stacjonarnych.
    >

    > Prawdopodobnie to wlasnie ta ofertę posiadam.
    ludzie.... zaraz Was zaczne przepraszać ze mam inne zdanie. naprawde!
    narazie zaczynam sie wraz z Wami ciszyć ze mamy w kraju jedną naprawde
    fajną ofertę abonametową. ma ją 5 osob piszących w tym wątku? czyż nie o
    tym właśnie wczesniej pisałem? (że ludzie z tej grupy wybierają
    najkorzystniejsze rozwozwiazania co nijak sie ma go reszty społeczeństwa?)

    ToMasz

  • 38. Data: 2010-01-19 03:15:47
    Od: "Aga R" <a...@g...pl>