  • 1. Data: 2009-11-26 18:45:21
    Temat: Niezła karta graficzna - cicha i i o niedużej mocy pobieranej - jaka?
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Wiem, że pytanie nudne, ale nie jestem na bieżąco.

    Marzy mi się wymiana mojego GF 7600 GT na coś gdzieś tak 3x szybszego.

    Jest jednak "ale": ma spełnić kilka wymogów.

    1. W trybie 2D ma nie pożerać dużo mocy oraz MA BYĆ CICHA, najlepiej z
    wyłaczonym wiatrakiem.
    2. Mu umieć zastosować jakiś tryb 2.5D - do obsługi AERO w nowym Windowsie7
    (który planuję dopiero kupić).
    3. W trybie 3D niech nie pożera więcej niż około 100W mocy.

    Myślałem o kartach pasywnych, ale możliwe, że na razie na rynku może nie być
    takiego modelu niech więc ma już ten wiatrak - ale niech on będzie mądrze
    sterowany.

    Czy warto rozważać kartę z pamięcią 1 GB? 512 MB nie wystarczy?

    MN

  • 2. Data: 2009-11-26 19:08:41
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    To chyba nie problem, ciezko teraz kupic wolniejsza karte

    http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/Testy_w_gra
    ch_512MB_vs._1GB-1452/strona/4057.html

    --
    pozdr

  • 3. Data: 2009-11-26 20:46:51
    Od: tomekr <t...@n...pl>

    W chwili obecnej z szybkich kart w technologii 40nm, zapewniającej
    najlepszy stosunek mocy graficznej/mocy wydzielanej są produkowane tylko
    ATI 57xx i 58xx. Modele z referencyjnym chłodzeniem są ciche. Mają
    wszystkie możliwe funkcje, włącznie ze sterowaniem 3 monitorów naraz.