  • 11. Data: 2011-05-20 22:51:23
    Temat: Re: Niezla fotografia.
    Od: "Tom" <e...@g...pl>

    Podobno niektóre komórki robią lepsze zdjęcia od pudeł zwanych
    lustrzankami.

  • 12. Data: 2011-05-20 23:16:27
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On May 20, 6:51 pm, "Tom" <e...@g...pl> wrote:
    > Podobno niektóre  komórki robią lepsze zdjęcia od pudeł zwanych
    > lustrzankami.

    Podobno tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie.

    --
    Ziggy Photo - Professional photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 13. Data: 2011-05-21 07:57:09
    Od: delphic <d...@n...gazeta.pl>

    > Oto najlepszy przyklad idioty, dla ktorego nie jest wazne to, co jest
    > napisane, tylko jest wazne to, kto to napisal.
    >
    > --
    > Ziggy Photo - Professional photographer
    > http://www.ziggyphotoonline.com/
    i oto jest!!!! cieta riposta

    Gratuluje panie zygi znowu sie poan osmieszyl
    BRAWO doslownie przez pewien czas mi tego brakowalo

    ps. i znowu czekam na cieta ripoiste :)

  • 14. Data: 2011-05-21 09:10:42
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On May 21, 3:57 am, delphic <d...@n...gazeta.pl>
    wrote:

    > i oto jest!!!! cieta riposta
    >
    > Gratuluje panie zygi znowu sie poan osmieszyl
    > BRAWO doslownie przez pewien czas mi tego brakowalo
    >
    > ps. i znowu czekam na cieta ripoiste :)

    Trzeba sobie na nia zasluzyc.
    Taki Janko, jak widzisz, odpisuje w watku a potem spostrzega, ze chyba
    zle uczynil, bo nie wlasciwa osoba watek rozpoczela.
    Gdyby ten watek zalozyl ktos inny, to pewnie byloby w porzadku dla
    niego a tak, to sie poczul jakby dal przyslowiowej dupy i musi sie
    usprawiedliwic wobec kolegow.
    Nie pierwszy juz raz wychodzi wiec na to, ze jednak jest malo
    rozgarniety a ten drugi jego wpis wlasnie to potwierdza.

  • 15. Data: 2011-05-25 05:17:53
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On May 20, 9:37 am, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > A ja się cieszę, że moje interesujące, nietuzinkowe, spełnione i radosne
    > życie jest obserwowane przez NICH :)
    >
    > PS. Na jakąś okrągłą rocznicę urodzin  poproszę o autorski egzemplarz
    > teczki. Chętnie powspominam.

    Krakowski glupek szczajacy pod wiatr, juz sie wprosil miedzy wódke, a
    zagryzke :)
    Chlop to nawet ma wyobraznie, ale ograniczenia umuslowe i chec zemsty
    za stanie mu cierniem w dupie skrzydla mu wiaza :)

    Gdyby ktos sie obruszyl za powyzsza wypowiedz, to polecam oryginal
    wymienionego Glupka: