  • 31. Data: 2018-07-17 23:06:17
    Temat: Re: Niezapłacone mandaty
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 17.07.2018 o 20:30, Irek.N. pisze:
    > Wyobraź sobie, że nie wiesz że masz coś do zapłacenia, wykupujesz wczasy
    > i nie lecisz. Zadowolony? Ukarany słusznie?

    Byłem niedawno z małym w przychodni na badaniach. Na korytarzu wywiązała
    się dyskusja między rodzicami różnych dzieci, dlaczego teraz wchodzi ten
    pan skoro przyszedł później. Wchodzi bo ma wykupioną prywatną wizytę.

    Jakiś ojciec w wieku pod czterdziestkę z konsternacją godną sześciolatka
    zapytał - "Dlaczego mnie nikt nie powiedział, że tak można?".

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 32. Data: 2018-07-17 23:10:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ten co sprawdzal dokumenty nie wiedzial za co ma zatrzymac, mial niedopuscic do
    opuszczenia kraju i zawolal uzbrojona straz graniczna. O powodzie dowiedziala sie od
    kogos innego jak ja przekazali policji. Jedno jest pewne. Ta pani juz nigdy nie
    zapomni zaplacic mandatu.

  • 33. Data: 2018-07-17 23:23:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie pismo tylko przy danych jakie sa u nich zwiazane z peselem musi zniknac adnotacja
    zeby zatrzymac. Taki na lotnisku jak wskanuje kod z paszportu czy dowodu ma na
    ekranie zdjecie, imie nazwisko, date urodzenia i czy moze wypuscic. W innym miejscu
    ktos o innych uprawnieniach zna wyksztalcenie, ilosc dzieci itd. Przy wszystkich
    bedzie sie pojawialo czy poszukiwany. Policja bedzie miala najwiecej informacji i
    jesli zatrzyma to dopiero na komendzie powiedza za co bo prawdopodobnie ten co
    zatrzymuje nie zawsze musi albo moze wiedziec za co. Zwlaszcza ze taka informacja nie
    jest mu do niczego potrzebna.

  • 34. Data: 2018-07-17 23:25:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    We francji za razace naruszenie ichniego prawa o ruchu drogowym czy jak to sie u nich
    nazywa.

  • 35. Data: 2018-07-17 23:30:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 lipca 2018 22:59:21 UTC+2 użytkownik Andrzej W. napisał:

    > Z tego co ja wyczytałem na ten temat to nie chodzi o niewinny
    > "niezapłacony mandat" tylko o mandat "nieopłacona do tego stopnia" :) ,
    > że sąd zamienił go na karę wiezienia.
    > Innymi słowy osoba z wyrokiem do odbycia próbowała opuścić kraj i
    > została zatrzymana na granicy.
    > I nikogo nie powinno interesować czy to było dożywocie czy 4 dni, wyrok
    > to wyrok i trzeba go odsiedzieć.

    Znam taki przypadek
    W bloku gdzie mieszka moj teść mieszkanie wynajmował jego kolega.Razem pracowali.
    Kolega ten coś tam nawywijał i dostał do zapłaty chyba kilka tys zł
    W tym czasie wyprowadził sie, zamieszkał u swojej konkubiny ówczesnej.
    Teściu mu kikakrotnie mówił ze w skrzynce w jego oprzednim mieszkaniu sa jakies aviza
    żeby pisma odebrał.
    Gość to olewał, pism nie odbierał, nowego adresu oficjalnie nie podał
    Razu pewnego stoją z teściem na przystanku czekają na busa który ich do pracy woził.
    Chwile przed busem podjechał radiowóz, wylegitymowali gościa i zaprosili do środka
    Teściu dopiero za ok 6 tygodni go zobaczył jak kolega wyszedł po odsiedzeniu zaległej
    grzywny(czy jak to tam sie nazywa)

  • 36. Data: 2018-07-17 23:34:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 lipca 2018 22:42:01 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
    > Napisz nam kto jest Twoim pracodawcom i do jakiej kwoty przelewa. SErio
    > piszę. bo ja przynajmniej 2 razy w tygodniu dostaję do zapłacenia
    > fakture od dhl albo od orange. ostatnio od jakiejś firmy ocieplenia coś
    > tam na 900zł. wszystko ląduje w spamie. jeśli przyjdzie taki sam "nakaz"
    > w formie papierowej - też poleci do kosza.
    > jaką ma pewność że "urząd" to urząd? Bo jest pieczątka i podpis?

    Razu pewnego naucza Ciebie oficjalne pisma od "spamu" odróżniac jak 5tys zapłacisz za
    niewykonanie prośby komornika.
    Gwarantuje Tobie że szybko wtedy bedziesz wiedział co ma lądować w koszu a czego
    jednak nie ignorować
    Jak ta kobieta na lotnisku- raczej już więcej nie zapomni 100zł zapłacić

  • 37. Data: 2018-07-18 08:00:03
    Od: p...@g...com

    --Jak ta kobieta na lotnisku- raczej już więcej nie zapomni 100zł zapłacić

    na swoja obrone miala ze wyrok sadowy do niej nie dotarl ale na bank paru dluznikow
    wybulilo po obejrzeniu tego materialu w TVN :-)

  • 38. Data: 2018-07-18 08:50:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 18 lipca 2018 08:00:05 UTC+2 użytkownik p...@g...com napisał:

    > na swoja obrone miala ze wyrok sadowy do niej nie dotarl

    Bo pewnie nie chciała żeby dotarł;)

    > ale na bank paru dluznikow wybulilo po obejrzeniu tego materialu w TVN :-)

    Prewencyjnie podziałało

  • 39. Data: 2018-07-18 09:09:16
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2018-07-18 o 08:50, Kris pisze:

    > Bo pewnie nie chciała żeby dotarł;)

    Chciała wydymać system a tu system wydymał ją :)
    Nawet trochę mi jej nie żal. Niech się cieszy że ją tak szybko puścili.
    Chciała zaoszczędzić 100 zł a kosztowało ją to kilka kafli :)
    Jak znam charakter takich ludzi to przez tą straconą kasę będzie miała i
    tak spieprzony humor przez całe wakacje albo i dłużej. Chytry dwa razy
    traci.

    > Prewencyjnie podziałało

    I właśnie o to chodzi. Nieuchronność kary, jaka by nie była. Ludzi nie
    płacących swoich zobowiązań jest od groma. Liczą że się przedawni, albo
    ukrywają swoje dochody i komornik nie ma jak ściągnąć. I tak to
    zazwyczaj się działo, a teraz zdziwko.
    Za alimenciarzy też by się porządnie wzięli.

  • 40. Data: 2018-07-18 09:15:11
    Od: p...@g...com

    --Ludzi nie płacących swoich zobowiązań jest od groma. Liczą że się przedawni, albo
    ukrywają swoje dochody i komornik nie ma jak ściągnąć. I tak to
    zazwyczaj się działo, a teraz zdziwko.

    http://www.gs24.pl/wiadomosci/szczecin/a/radny-dorzy
    nkiewicz-ma-spore-dlugi-w-bibliotece-ksiazek-nie-prz
    etrzymywalem-swiadomie,13345400/

    roztargniony na bank :-)