  • Data: 2018-07-27 15:45:33
    Temat: Re: Niezapłacone mandaty
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsA92C90D1F9394budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Rzucam teraz na szybko pomysły ale najpierw pragne zauwazyc ze Ty po
    >raz
    >kolejny wyskakujesz z mało konstruktywna postawa niedasie! Naprawde -
    >wysil sie troche - chociaz odrobina konstruktywnosci! Tak dla
    >zabawy...

    Bo jest odwrotnie - ja sie boje, ze da sie, a potem ja bede stratny
    :-)
    To juz wole, zeby sie nie dalo, i zebym otrzymywal pisma tradycyjnie.
    Ja mieszkam pod adresem zameldowania i mnie nie przeszkadza :-)

    Pierwsza w wskazowke masz z e-sadu - mozesz sobie wybrac, czy chcesz
    dostawac pisma tradycyjnie czy elektronicznie - ale z tego
    elektronicznego nie mozesz sie juz wycofac.

    Dało sie e-sąd zrobic ? Dało. A jaki nowoczesny :-)

    Zobacz na taki konstruktywny PiS - juz ponoc piata nowelicja ustawy o
    SN, a ciagle z bledem.
    Blad prezdentowi nie przeszkadza - podpisal i opublikowali w 2h :-)

    >Ale ad meritum po pierwsze puap musiałby nas jakos skutecznie
    >zawiadamiac
    >- jest telefon, jest mail.

    No, i maja byc listy powiadomien do wszystkich metod, plus jeszcze
    tradycyjne.
    I zapis, ze jak choc jedno zawiedzie, to trzeba sie kontaktowac do
    skutku :-)

    >Po drugie jak wysyła się 2 x na adres ktory jest nieaktualny to
    >doreczone
    >jest i to jest ok a jak przez epuap to zle?

    Jesli skonczy sie tak, ze bede musial codziennie na ten epuap
    zagladac, to zle.

    P.S. znajomi w firmie specjalnie zalozyli skrytke pocztowa.
    Bo teraz moga z niej wyjac awiza we wtorek czy srode, a nie, ze
    listonosz przyniesie polecony w piatek o 15:55, a na na odpowiedz jest
    dokladnie 7 dni od odebrania pisma ...

    >IMO ogolnie doreczenie
    >zastepcze to jest problem a sprawa celowego nieodbierania jest na
    >pewno
    >do przedyskutowania.

    email moze trafic do spamu, skrzynka moze sie zapchac, sms gdzies
    schowac ...

    >I tu pojawia sie wiele mozliwości, np. jak pacjent celowo nie odbiera
    >przez epuap to mu sie wyłacza ta forme korespondencji i sle sie
    >tradycyjnie.

    A g* - to juz wole, zeby sie nie dalo.
    Zycze sobie pisma, emaila i dwoch sms, ze cos w puapie czeka - inaczej
    jestem przeciw :-)

    >Ok, ale co to zmienia w stosunku do obecnej sytuacji?
    >Teraz jak lezysz w szpitalu to jest lepiej?

    No, masz miesiac plus zaswiadczenie ze szpitala ...

    >O ile nie lezysz w spiaczce
    >to chyba latwiej polaczyc sie z epuapem niz latac po urzedach i
    >zmieniac
    >adres na szpitalny bo bedziesz tma miesiac...

    Jak najbardziej, o ile ze szpitala dasz rade sie polaczyc.
    Ale byloby to lepiej.

    Bo przy tym zastepczym jest jeszcze jeden niuans - wracasz, widzisz
    awizo, idziesz na poczte ... pismo odeslalismy, i nie bardzo wiemy
    komu.
    I szukaj teraz kto sie chcial skontaktowac i po co.

    Albo po amerykansku - pozew nalezy doreczyc do rak wlasnych, nie tam
    ze przez poczte :-)
    I tak jest najlepiej :-)

    J.