  • Data: 2018-07-20 18:41:42
    Temat: Re: Niezapłacone mandaty
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 20 lipca 2018 18:00:12 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

    > Zrozumiec powinienes ze przy odpowiednim zbiegu okolicznosci poza
    > zapomnieniem cała reszta moze odbyc sie bez twojej wiedzy.
    > A jak pokazywał przykład mandatu zostawionego za szybą który ktos inny
    > zabrał, nawet o zapomnieniu moze nie byc mowy.
    Zrozum w końcu że za mandat zostawiony za wycieraczką który wiatr wywiał do aresztu
    nie zamykają
    Przyśla jeszcze pewnie ze dwa wezwania na adres właściciela auta i ze dwa pisma z
    sądu.
    Troche tych dość odpowiednich zbiegów okolicznościmusi być zeby nie zareagować
    Ps
    Masz znajomego listonsza czy kogoś na poczcie pracującego?
    Jeśli tak to zapytaj jak ludzie pisma z sadu odbierają.
    Tzn ilu nie odbiera na zasadzie- "z sądu?, nie biore odeślij im to Pan"
    Swego czasu miałem kontakt z osobą która m.in zajmowała się wydawaniem avizowanych
    przez listonoszy przesyłek sadowych
    Tak na oko ze 20% wg tego co mówiła było odbieranych.
    Albo ludzie nie przyłazili wcale albo jak juz przyszli i zobaczyli ze z sądu czy od
    komornika to nie odbierali
    Podejrzewam że zdaje im się że jak nie odbiorą to sprawy nie będzie
    A póniej sytuacja jak na lotnisku czy chciażby zajęcie na rachunku i lament wielki.

    Ciebie to moze dziwi, mnie w sumie tez ale tak to bywa
    Podobnie jak niedawno dziwiłes sie czy wydawało się Tobie niewiarygodne ze ludziska
    na stacjach paliw po 50zł tankują zamiast do pełna. bo 50zł to bez sesnu niby
    A jak pogadasz z pracownikiem stacji to sie okaże że tych za 50zł to większość
    Dla Ciebie niewiarygodne to 50zł, niewiarygodne to że ktoś unika zapłcenia 100zł a
    niestety takie scenariusze dość popularne są.