  • 11. Data: 2007-11-12 12:26:45
    Temat: Re: Niezależność polskiego Internetu od organów władzy publicznej
    Od: K <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady>

    Rafal Jankowski pisze:

    > Chyba parę osób nie zrozumiało mojej intencji. Ja nie piszę o e-shopie
    > gdzie można do koszyka wrzucić Uzi, paczkę Amfy, Hustlera w wydaniu
    > "12-", kliknąć, zapłacić kartą kredytową i odebrać towar pocztą. Ja
    > jedynie piszę o dostarczeniu platformy dla niezależnej informacji. Czy
    > miałoby to być forum o faszyźmie, czy zwykły serwis aukcyjny gdzie można
    > się wymienić dowolnym towarem lub usługą. Poza tym jeśli biznes będzie
    > dobrze się kręcić to zamiast wracać do PL gdzie można trafić za kratki
    > lepiej sobie kupić prywatną wyspę.

    cos takiego istnieje u ruskich, nazywa(lo) sie to Russian Business
    Network:
    http://hacking.pl/pl/news-7107-Kojarzona_z_cyberprze
    stepcami_firma_ISP_wstrzymuje_dzialalnosc.html

  • 12. Data: 2007-11-12 12:46:48
    Od: Rafal Jankowski <r...@w...edu.pl>

    On Mon, 12 Nov 2007, K wrote:

    > cos takiego istnieje u ruskich, nazywa(lo) sie to Russian Business Network:
    > http://hacking.pl/pl/news-7107-Kojarzona_z_cyberprze
    stepcami_firma_ISP_wstrzymuje_dzialalnosc.html

    Jeśli dobrze zrozumiałem ten artykuł to była to wyłącznie nastawiona na
    zysk spółka wspierająca spamerów, której obce były zasady etyki, humanizmu
    i wolności słowa. W takim razie dobrze, że już jej nie ma.
    Jest pewna różnica pomiędzy dostatrczaniem wolnej informacji do
    zainteresowanych grup osób na ich własne życzenie, a nachalną reklamą w
    postaci spamu i wyłączonym abuse.

  • 13. Data: 2007-11-12 14:32:56
    Od: "mrowienie" <m...@...gaciach.pl>

    Użytkownik "Rafal Jankowski" <r...@w...edu.pl> napisał w
    wiadomości news:473819EE.6070809@wsisiz.edu.pl...

    > Własna wyspa bo to dobry punkt wyjściowy do rejestracji własnego
    > państwa w ONZ i wystąpienia o własne tld do IANA. Poza tym w więzieniu
    > z reguły trudno o komplet niezaspokojonych nimfomanek.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Principality_of_Sealand
    tylko, że ONZ nie daje statusu państwa ot tak, jest wiele tworów
    państwopodobnych na tym świecie bez statusu państwa.
    A o te niezaspokojone panie to bardzo łatwo w więzieniu kobiecym.

  • 14. Data: 2007-11-12 14:38:55
    Od: "mrowienie" <m...@...gaciach.pl>

    Użytkownik "Rafal Jankowski" <r...@w...edu.pl> napisał w
    wiadomości
    z.edu.pl...

> [...]
    > Jest pewna różnica pomiędzy dostatrczaniem wolnej informacji do
    > zainteresowanych grup osób na ich własne życzenie, a nachalną reklamą

    Utopia niestety nie istnieje, to co proponujesz przyciągnęłoby także i
    taki element.
    Dlatego też powstało prawo, jednak jego sens i przestrzeganie to już
    inna sprawa

  • 15. Data: 2007-11-12 17:21:20
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    Rafal Jankowski pisze:

    > Czyli widać, że sprawy powoli idą w dobrym kierunku. Co do opłacalności
    > to może jakieś uzasadnienie? Bo nie wydaje mi się, żeby na standardowym
    > porno-serwisie jakich wiele i to w dodatku takim z trojanami czyli
    > raczej niszowym dało się zarobić więcej niż kilkadzięsiąt-kilkaset
    > tysięcy USD/rocznie. A taki ebay.com w wersji bez cenzury i z dobrym
    > interfejsem oraz stabilną platformą to byłaby raczej nowość.

    swoja droga ciekawe - jakbys zaczol handlowac niewolnikami, 8 letnimi
    dziewnczynami itp.
    pomijam kwestie sumienia ze cene zysku
    to czy ktos po prostu by sie nie dobral ci do tylka wczesniej niz US czy
    CBA.

    mysle takie procedery istnieja i podejrzewam ze maja silniejsze zaplecze
    niz ci sie wydaje.
    (kartele, mafia, grupy przestepcze)

    jesli myslisz ze jestes taki inteligentny i wymysliles cos nowego to nie
    mysl ze ty pierwszy.
    byc moze tylko ci co byli przed toba maja juz betonowe buty :)

  • 16. Data: 2007-11-12 17:28:45
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    Rafal Jankowski pisze:

    stepcami_firma_ISP_wstrzymuje_dzialalnosc.html

    > Jest pewna różnica pomiędzy dostatrczaniem wolnej informacji do
    > zainteresowanych grup osób na ich własne życzenie, a nachalną reklamą w
    > postaci spamu i wyłączonym abuse.

    nadal mam problem ze zrozumieniem twojego wykladnika wolnej informacji

    bo dziecieca pornografia o ktorej pisales to zadna wolna informacja,
    chyba w zadnym systemie wartosci cos takiego nie jest uznane za normalne
    zjawisko - bo z tym idzie krzywda ludzka

    ale mysle ze ten temat odbiega od problemow polskiego internetu

    D.

  • 17. Data: 2007-11-12 17:56:49
    Od: Rafal Jankowski <r...@w...edu.pl>

    On Mon, 12 Nov 2007, Sied@r wrote:

> [...]
    > zjawisko - bo z tym idzie krzywda ludzka
    >
    > ale mysle ze ten temat odbiega od problemow polskiego internetu

    Znaczy, że jak ktoś w photoshopie wygeneruje ilustrację rozebranej
    dziewczynki i chce ją potem sprzedać to komuś się dzieje krzywda?

    PS
    Pczywiście pomijam sprzedawanie tego typu materiałów jako oryginał, bo
    wtedy to jest oszustwo.

  • 18. Data: 2007-11-12 18:29:35
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    Rafal Jankowski pisze:

> [...]
    >
    > PS
    > Pczywiście pomijam sprzedawanie tego typu materiałów jako oryginał, bo
    w photoshopie to sobie mozesz i teraz do woli generowac
    w ten sposob to wszystkie bajki Manga musieliby zakazac.

    i mysle ze w kraju ci nikt nic za to nie zrobi

  • 19. Data: 2007-11-12 21:04:15
    Od: " Euforiusz" <e...@W...gazeta.pl>

    Rafal Jankowski <r...@w...edu.pl> napisał(a):

    > Zastanawia mnie czemu nie powstają polskojęzyczne serwisy zarejestrowane i
    > działające z daleka od EU, US itp. wrzodów współczesnej cywilizacji.
    [...]

    Bardzo sie cieszę, że ktoś poruszył ten wątek. Tyle się teraz mowi o
    zwiększeniu swobody działania przedsiębiorstw, ale nie idzie za tym żadne
    działanie.
    Myślę, że problem prawny jest problemem wtórnym. Prawo stanowione w dużym
    stopniu opiera sie na fundamentsąch moralności. Tak więc do osiagnięcia stanu
    pożadanego przez mojego szanownego przedmówcę nie powinniśmy uciekać na
    Kajmany tylko spojrzeć w swoje serce i usunąć z niego resztki moralnych
    przesądów krępujących wolność słowa i wolność działaności gospodarczej
    (notabene obie te aktywności są ściśle ze sobą związane). Jeśli zrobimy to
    wszscy i zrozumiemy, ze moralność jest zbędnym ciężarem i brzemieniem zbyt
    ciężkim, aby zwykły śmiertelnik mógł ją nosić - wtedy gotowi będziemy na
    zmianę prawa w kierunku prawa natrualnego i darwinowskiego.

    Widzę, że Pan Rafał instynktownie rozumie tą konieczność, natomiast jego
    plany to drobnomieszczańskie kombinatorstwo pozbawione wyobraźni i polotu.
    Pod szyldem wolności słowa chce ubić swój drobny ineres oparty nawet nie na
    własnych żądzach - bo nie sądzę, żeby zamiłowanie do pornografia i narkotyków
    szło w parze z drobnomieszczańskim sposobem rozumowania - tylko na pospolitej
    chciwości.

    Z wyrazami szacunku,
    Euforiusz

  • 20. Data: 2007-11-12 22:34:40
    Od: "mrowienie" <m...@...gaciach.pl>

    Użytkownik "Sied@r" <s...@d...lub.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >w ten sposob to wszystkie bajki Manga musieliby zakazac.

    >i mysle ze w kraju ci nikt nic za to nie zrobi

    Nie powiesz mi, że pornomange może sobie kupić i oglądać 12latek?
    z ciekawostek, to jest jedna aktorka filmów przyrodniczych, która
    oszukała ze swoim wiekiem
    podczas rozpoczynania kariery, mówiąc że ma lat 18, mając 17. Dziś
    zdjęcia z początku jej przygód z branżą są zakazane, mimo że ta pani
    wciąż w niej działa i na pewno nie miałaby nic przeciwko ich
    upublicznianiu, dziwne co?