eGospodarka.plGrupypl.internet.polipNiezależność polskiego Internetu od organów władzy publicznej › Re: Niezależność polskiego Internetu od organów władzy publicznej
    From: Rafal Jankowski <r...@w...edu.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Niezależność polskiego Internetu od organów władzy publicznej
    Date: Mon, 12 Nov 2007 18:56:49 +0100

    On Mon, 12 Nov 2007, Sied@r wrote:

> [...]
    >>> http://hacking.pl/pl/news-7107-Kojarzona_z_cyberprze
    stepcami_firma_ISP_wstrzymuje_dzialalnosc.html

    > nadal mam problem ze zrozumieniem twojego wykladnika wolnej informacji
    >
    > bo dziecieca pornografia o ktorej pisales to zadna wolna informacja,
    > chyba w zadnym systemie wartosci cos takiego nie jest uznane za normalne
    > zjawisko - bo z tym idzie krzywda ludzka
    >
    > ale mysle ze ten temat odbiega od problemow polskiego internetu

    Znaczy, że jak ktoś w photoshopie wygeneruje ilustrację rozebranej
    dziewczynki i chce ją potem sprzedać to komuś się dzieje krzywda?

    PS
    Pczywiście pomijam sprzedawanie tego typu materiałów jako oryginał, bo
    wtedy to jest oszustwo.