eGospodarka.plGrupypl.internet.polipNiezależność polskiego Internetu od organów władzy publicznej › Re: Niezależność polskiego Internetu od organów władzy publicznej
    From: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Niezależność polskiego Internetu od organów władzy publicznej
    Date: Mon, 12 Nov 2007 18:28:45 +0100

    Rafal Jankowski pisze:
> [...]
    stepcami_firma_ISP_wstrzymuje_dzialalnosc.html

    > Jest pewna różnica pomiędzy dostatrczaniem wolnej informacji do
    > zainteresowanych grup osób na ich własne życzenie, a nachalną reklamą w
    > postaci spamu i wyłączonym abuse.

    nadal mam problem ze zrozumieniem twojego wykladnika wolnej informacji

    bo dziecieca pornografia o ktorej pisales to zadna wolna informacja,
    chyba w zadnym systemie wartosci cos takiego nie jest uznane za normalne
    zjawisko - bo z tym idzie krzywda ludzka

    ale mysle ze ten temat odbiega od problemow polskiego internetu

    D.