  • 41. Data: 2011-10-21 20:24:14
    Temat: Re: Niewyrywalna kotwa ziemna.
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    iel"
    > >Ciekawe skąd on wie że
    > >jego kamień ma 500 kilo
    >
    > Pewnie z objętości.

    > A może z zaburzeń pola grawitacyjnego?

    Myslalem o tym, ale zuzylem nitke do dlubania w zebach,
    a laserek od wskaznika sie zepsul.

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 42. Data: 2011-10-21 20:25:43
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > Albo chce ten kamień przedestylować ;)

    Rozgryzles mnie. Chce otrzymac kamien filozoficzny.

    Kamorra di tutti kamorra :)

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 43. Data: 2011-10-21 20:26:59
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > A nie byloby latwiej postawić flaszke jakiemuś sąsiadowi co ma
    > tylnonapedowego diesla z hakiem? Do haka szerokie pasy zapinasz, owijasz
    > wkolo kamien - szybciej, taniej i bez kombinacji wielkiej.

    Dzialka juz tak zryta, ze nawet traktorek nie wjedzie. Waly, roslinki...
    Tylko na plecach ten kamien da sie przeniesc.

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 44. Data: 2011-10-21 20:27:30
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > Wyjaśnij proszę, dlaczego to ma być tylnonapędowy, czemu akurat diesel,
    > i na jaką cholerę mu hak?

    Bo przednionapedowa benzyna bez haka nie uporadzi :)

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 45. Data: 2011-10-21 20:29:10
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > kamien bedzie z glowy w 2min.

    Tu nie chodzi o to, zeby szybko, tylko zeby sie dobrze bawic.

    Ja moge sie z tym kamieniem i rok wozic, mnie to kreci.

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 46. Data: 2011-10-21 20:29:42
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > Wyciągarkę "luzem" czy na automobilu?

    na tej mojej 'kotwicy'

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 47. Data: 2011-10-21 20:33:50
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > O ile pamietam jestes nalogowym majsterklepka.

    dokladnie. taki mak gajwerek / pomyslowy dobromir.

    > Mam kilka pytan albo watpliwosci. Jak okreslilec te mase na 500 kg?
    > Bo jesli na oko to zapewne blednie. Kamien ma ciezar gatunkowy okolo 2.5
    tony
    > na m3. Zatem Twoj to maly kamyczek o objetosci 200 litrow.

    tak wlasnie jest.

    > Wybacz ale ja stary
    > taki kamyk spoko przesune "sposobem"; dwoma mocnymi zerdziami drewnianymi.

    Tez o tym myslalem. Ale kotwa bedzie bardziej przyszlosciowa, bo na zlomie
    wyczailem fajny, jednolemieszowy plug reczny i moglbum sbie troche poorac
    moje
    chwasciory.

    > Jesli ten kamyczek
    > lezy na rownym.

    Nie za twarda ziemia. Bedzie sie 'wrywal' w te ziemie.

    > Zatem nie musisz spawac jakiejs superspecjal konstrukcji kotwiacej,

    to mala pierdolka, 2 godziny spawania maks.

    > Zatem moze zamiast tej konstrukcji korzystniej bedzie zmajstrowac wiertlo
    do
    > gruntu?

    Tez by sie przydalo.

    dzieki za pomysly, calkiem fajne sa .

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 48. Data: 2011-10-21 20:35:17
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On 21 Paź, 21:16, "pluton" <z...@g...pl> wrote:

    > fest, od statku. Te by da a rad :-)
    >
    > A ja dam rade przewiezc ja do siebie i targac po dzialce ?

    Jak będziesz miał fest kabestan, szantymena, z cztery handszpaki, to
    jo!
    Konrad

  • 49. Data: 2011-10-21 22:19:49
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    pluton <z...@g...pl> napisał(a):

    > kolei
    > Tam
    >

    > Tan kamien ma robic jako siedzisko w 'lawce' ogrodowej. Wole zachowac go w
    > calosci.

    Wilka dostaniesz i Ci na stare lata będą wtykali różne rzeczy w wylot. A jak
    Cie uśpią, nakręcą film i w necie będą puszczali? Ale jak już ma tak być jak
    chcesz to bym postawił grilla i stolik przy kamieniu. Mniej roboty a efekt
    taki sam.

  • 50. Data: 2011-10-21 22:20:58
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > fest, od statku. Te by da a rad :-)
    >
    > A ja dam rade przewiezc ja do siebie i targac po dzialce ?

    > Jak będziesz miał fest kabestan, szantymena, z cztery handszpaki, to
    jo!

    Fest kabestan to mam. Ale na pewno te handszpaki to blondyny ?

    --
    pozdrawiam
    Nullification