eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaNieustępliwa ;-) sygnalizacja zdarzeń (obecnie zaniku napięcia/fazy) › Re: Nieustępliwa ;-) sygnalizacja zdarzeń (obecnie zaniku napięcia/fazy)
  • Data: 2016-01-08 15:47:31
    Temat: Re: Nieustępliwa ;-) sygnalizacja zdarzeń (obecnie zaniku napięcia/fazy)
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Desoft" <N...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:n6m62i$o76$1@node1.news.atman.pl...

    > Można też wykorzystać tyrystory. + "Bateryjka", brzęczyk/lampka.
    > W przypadku rejestrowania pojawienia się czegoś - wysterowujemy bramkę.
    > W przypadku zaniku trzeba układ negacji.

    Ja myślałem, ze jak tam są trzy fazy, to detekcja tego trójwejściową bramką,
    na wejściu oczywiście lekki kondensatorek, żeby stanu logicznego między
    poówkami nie zgubiło i jadziem. Kucnięcie którejkolwiek fazy przerzuci
    bramkę i mamy, co chcemy... Dobrze myślę? (może i naokoło, ale...)

    --
    ()

    ---
    Avast.