eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaNieustający podziw...
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 25

  • 11. Data: 2025-01-17 17:35:01
    Temat: Re: Nieustający podziw...
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 17/01/2025 16:52, SW3 wrote:
    > W dniu 17.01.2025 o 14:23, heby pisze:
    >> Nie widzę tu intencji, zachowuje się praktycznie tak samo jak dowolny
    >> polityk.
    > Zakładasz, że politycy mają dobre intencje, tylko błądzą?

    Nie. Są tylko takimi samymi ignorantami jak szanowny Wynalazca i po
    zdjęciu fake elokwencji okazuje się że pod spodem posługują się podobnym
    językiem i emocjami.


  • 12. Data: 2025-01-17 17:38:22
    Temat: Re: Nieustający podziw...
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 17/01/2025 17:32, alojzy nieborak wrote:
    > W skrócie. Ściema na maksa.

    Nie. W tym wypadku to inne zjawisko. Taki mesjanizm, otoczony jak
    zwykle, grupką kretyński klakierów. Szumiło to stary cwaniak, ale
    zarzucić mu świadomego oszukiwania raczej nie można. On naprawdę jest aż
    takim ignorantem.


  • 13. Data: 2025-01-17 17:55:11
    Temat: Re: Nieustający podziw...
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2025-01-17 o 17:32, alojzy nieborak pisze:
    > W dniu 2025-01-17 o 14:23, heby pisze:
    >>
    >> To ignorancja. On jest na tyle pusty, że nie wie, jak używać
    >> multimetru i co mierzy. Na przykład mierzy "prąd prądnicy" robiąc
    >> zwarcie amperomierzem. "Energia" to "volty" itp. To kompletnie
    >> zagubiony człowiek, nie potrafiący pojąć, że nie ma pojęcia o
    >> czymkolwiek, bo nie ma śladu wykształcenia w tematach w których się
    >> wypowiada i nie rozumie jak działają narzędzia, którymi się posługuje.
    >
    > 0,2-0,5% tzw. elektroników jedzie na naiwności odbiorcy i wciska kit na
    > rympał w celu nakarmienia żołądka. Niepotrzebnie dorabiacie jakieś teorie.
    >
    >
    > Przykład:
    > pcb one layer:
    > https://www.youtube.com/watch?v=Awbya9cPF7Y
    >
    > Elementem czynnym "ćipa" "tuningujoncego" & "zmniejszającego" spalanie
    > jest jeden rezystor THT po lewej stronie płytki, reszta widoczna po
    > prawej stronie jest dla picu aby klient  wiedział że kupił coś bardziej
    > skomplikowanego co warte jest tej ceny.
    >
    >
    > Wystarczy przypatrzeć się płytce z filmu i lajołtowi, miedzy lewą a
    > prawa stroną mamy jedną ścieżkę*. Jest jeden typ układów zasilanych &
    > komunikujących się z uC jedną linią (plus GND ofkors, to klucze od
    > dallasa*).   Na pow. układzie z filmu jak widać od gniazda z lewej
    > strony pcb  do tzw. elektroniki "coś" robiącej idzie tylko jeden drutek.
    >
    >
    >
    > *
    > https://ibb.co/f1qf2nc
    >
    > **
    > https://www.analog.com/media/en/technical-documentat
    ion/data-sheets/DS28E05.pdf
    > reszta:
    > https://www.analog.com/en/resources/technical-articl
    es/guide-to-1wire-communication.html
    >
    >
    > W skrócie. Ściema na maksa.
    >
    >
    > Standardowe przypomnienie a`la sundayman. Coś w ten deseń: wystarczy
    > letko wytłumić zasady moralne i można trzepać kasę na głuptakach.
    >
    >


    Jak już najszło mnie na klepanie. Czy można na lewo klepać urządzenia
    podpinając się pod produkty oryginalne od producenta i czy to to zgodnie
    z prawem:
    https://www.quasarelectronics.pl/


    Jak widać można i z ładnym wynikiem. Załącznik:
    https://www.bizraport.pl/krs/0000508414/quasar-spolk
    a-z-ograniczona-odpowiedzialnoscia



  • 14. Data: 2025-01-17 17:59:19
    Temat: Re: Nieustający podziw...
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2025-01-17 o 17:38, heby pisze:
    > On 17/01/2025 17:32, alojzy nieborak wrote:
    >> W skrócie. Ściema na maksa.
    >
    > Nie.

    Da Ciebie - nie, dla mnie tak, tylko skala inna.

    > W tym wypadku to inne zjawisko. Taki mesjanizm, otoczony jak
    > zwykle, grupką kretyński klakierów. Szumiło to stary cwaniak, ale
    > zarzucić mu świadomego oszukiwania raczej nie można.

    A skąd to wiesz? Przez tyle lat raczej ogarnął multimetr i wie czym się
    różni moc od prądu zwarcia, tyle że lepiej się nie przyznawać i kroić
    dalej łosi.

    > On naprawdę jest aż
    > takim ignorantem.
    >


    Ciężko wyczuć.

    Tak czy siak żołądka zapałzować się nie da.


  • 15. Data: 2025-01-17 22:05:31
    Temat: Re: Nieustający podziw...
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>


    > To ignorancja. On jest na tyle pusty, że nie wie, jak używać multimetru
    > i co mierzy. Na przykład mierzy "prąd prądnicy" robiąc zwarcie
    > amperomierzem. "Energia" to "volty" itp. To kompletnie zagubiony
    > człowiek, nie potrafiący pojąć, że nie ma pojęcia o czymkolwiek, bo nie
    > ma śladu wykształcenia w tematach w których się wypowiada i nie rozumie
    > jak działają narzędzia, którymi się posługuje.

    > Nie widzę tu intencji, zachowuje się praktycznie tak samo jak dowolny
    > polityk.
    >
    >> Co pokazać ale tak, że zawsze jest jakieś niedomówienie. Wszelakie
    >> "maszynki" które pokazuje, zawsze mają coś niedokończone...
    >
    > Bo nie potrafi ich dokończyć. Wstyd się przyznać, że nie da się
    > "wyregulować" aby był "bilans". Ponieważ zawczasu wszystkim naobiecywał,
    > to potem ciężko się wycofać, więc brnie dalej w urojenia po czym projekt
    > nagle znika, jak śmietnik HMPP, którego już nasprzedawał w tysiącach,
    > wirtualnie.
    >
    >> i "jak to widzą inni". Jeszcze jak znalazłem "listy gończe" w necie,
    >> że go ścigają za kasę, a nadal łapie naiwnych, to podarowałem już
    >> sobie następne jego "gazetki" i ściemnienia.
    >
    > Własnie zauważyłem, że kilka osób na czatach YT wyraźnie przychodzi tam
    > dla rozrywki. Zupełnie jak ja, choć mnie męczą te wypociny ideologiczne,
    > które w kółko są dygresjami. To człowiek pełen goryczy do wszystkiego na
    > około, prawdopodobnie głównie do systemu edukacji, bo podświadomie
    > pewnie wie, że jest głupi i nie rozumie, więc reakcja obronna jest
    > atakować wszystkich którzy coś wiedzą.
    >
    > Ale jak mówię, ja nie widzę intencjonalnego wprowadzania w błąd, jest
    > arogancja i narcyzm charakteryzująca wielu garażowych wynalazców bez
    > wykształcenia, a przewinęło się ich przez YT sporo, niektórzy nawet z
    > sukcesami biznesowymi. Być może to jest nawet jakaś nazwana jednostka
    > chorobowa, nie wiem.
    >
    > Oglądanie Szumiły to tak naprawdę oglądanie tego, co w polityce, tylko
    > bez cenzury. Koleś bredzi co myśli i abstrakcyjnie patrząc, nie różni
    > się w tym niczym od jakiegoś prawniczego przygłupa w korytarzu sejmu. To
    > ten sam problem psychiatryczny, tylko tutaj bardziej naturalny, a nie
    > ograniczony przyciasnym krawatem ;).
    >

    zgadzam się ogólnie.


  • 16. Data: 2025-01-17 22:13:03
    Temat: Re: Nieustający podziw...
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>


    > Wystarczy przypatrzeć się płytce z filmu i lajołtowi, miedzy lewą a
    > prawa stroną mamy jedną ścieżkę*. Jest jeden typ układów zasilanych &
    > komunikujących się z uC jedną linią (plus GND ofkors, to klucze od
    > dallasa*).   Na pow. układzie z filmu jak widać od gniazda z lewej
    > strony pcb  do tzw. elektroniki "coś" robiącej idzie tylko jeden drutek.

    to nic nie znaczy bez wiedzy co to ma robić. Sam mam układ, który tak
    dokładnie działa - czyli jest "jedna linia" + masa.
    I w ten sposób leci i zasilanie i informacja.

    Zresztą były kiedyś ( pewnie są nadal ) tak zrobione wzmacniacze w.cz.
    do montażu przy antenie.
    Dziwnie to wygląda, ale jak nie ma szczegółów to nie da się powiedzieć,
    że to fake.


  • 17. Data: 2025-01-17 22:26:36
    Temat: Re: Nieustający podziw...
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>


    > Nie. W tym wypadku to inne zjawisko. Taki mesjanizm, otoczony jak
    > zwykle, grupką kretyński klakierów. Szumiło to stary cwaniak, ale
    > zarzucić mu świadomego oszukiwania raczej nie można. On naprawdę jest aż
    > takim ignorantem.

    Mnie on się trochę kojarzy z Karolem Krawczykiem i Tadziem Norkiem -
    nieustająca erupcja genialnych pomysłów biznesowych i cudownych porad
    jak zbudować biznes zarabiający miliony dolarów. W co drugim filmie jest
    kolejny pomysł - oczywiście sam żadnego nie zrobi.


    A co do jego wynurzeń na każdy możliwy temat - najciekawsze jest to, że
    on jest pełen sprzeczności w każdej sprawie.

    Ma 100 pomysłów na godzinę biznesowych, ale jest za narzucaniem
    maksymalnych albo minimalnych cen na to co mu pasuje.

    Twierdzi, że nikt nie traktuje poważnie gołodupca w biznesie - ale sam
    nie ma na fajki i oczekuje miliardowych propozycji.

    Piętnuje rasizm, faszyzm itp - ale połowa ludzkości to dla niego podludzie.



    To jest chyba najpiękniejszy przykład efektu Dunninga-Krugera jaki
    widziałem - jego ignorancja równa jest jego przekonaniu o własnej wielkości.

    Do tego dochodzi jego przaśna religijność i np. wiara w diabły - w takim
    wykonaniu średniowiecznym.

    Serio to jest fascynująca osobowość.


  • 18. Data: 2025-01-17 22:37:16
    Temat: Re: Nieustający podziw...
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2025-01-17 o 22:13, sundayman pisze:
    >
    >> Wystarczy przypatrzeć się płytce z filmu i lajołtowi, miedzy lewą a
    >> prawa stroną mamy jedną ścieżkę*. Jest jeden typ układów zasilanych &
    >> komunikujących się z uC jedną linią (plus GND ofkors, to klucze od
    >> dallasa*).   Na pow. układzie z filmu jak widać od gniazda z lewej
    >> strony pcb  do tzw. elektroniki "coś" robiącej idzie tylko jeden drutek.
    >
    > to nic nie znaczy bez wiedzy co to ma robić. Sam mam układ, który tak
    > dokładnie działa - czyli jest "jedna linia" + masa.
    > I w ten sposób leci i zasilanie i informacja.
    >
    > Zresztą były kiedyś ( pewnie są nadal ) tak zrobione wzmacniacze w.cz.
    > do montażu przy antenie.
    > Dziwnie to wygląda, ale jak nie ma szczegółów to nie da się powiedzieć,
    > że to fake.

    coś piszą w komentarzach, że tam się podpina zmienną rezystancję. No to
    by można sobie wyobrazić, że ta elektronika robi jaką zmienną
    rezystancję zależnie od czegoś ( czego ? ).

    No ale oczywiście może być to kit - tyle, że żeby tak się wypowiedzieć
    musiałbym jednak wiedzieć więcej... może masz rację.


  • 19. Data: 2025-01-18 01:05:00
    Temat: Re: Nieustający podziw...
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2025-01-17 o 22:13, sundayman pisze:
    >
    >> Wystarczy przypatrzeć się płytce z filmu i lajołtowi, miedzy lewą a
    >> prawa stroną mamy jedną ścieżkę*. Jest jeden typ układów zasilanych &
    >> komunikujących się z uC jedną linią (plus GND ofkors, to klucze od
    >> dallasa*).   Na pow. układzie z filmu jak widać od gniazda z lewej
    >> strony pcb  do tzw. elektroniki "coś" robiącej idzie tylko jeden drutek.
    >
    > to nic nie znaczy bez wiedzy co to ma robić. Sam mam układ, który tak
    > dokładnie działa - czyli jest "jedna linia" + masa.
    > I w ten sposób leci i zasilanie i informacja.
    >
    > Zresztą były kiedyś ( pewnie są nadal ) tak zrobione wzmacniacze w.cz.
    > do montażu przy antenie.
    > Dziwnie to wygląda, ale jak nie ma szczegółów to nie da się powiedzieć,
    > że to fake.

    Za zmienną rezystancję robi potencjometr w obwodzie.
    Gdzieś na internetach obił mi się inny układ gdzie do układu szły 2+2
    przewody, do pierwszej pary szedł rezystor, a do drugiej nic, zupełne
    0:) Jedna para udawała robienie czegoś.


  • 20. Data: 2025-01-18 01:07:44
    Temat: Re: Nieustający podziw...
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    heby <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie. W tym wypadku to inne zjawisko. Taki mesjanizm, otoczony jak
    > zwykle, grupką kretyński klakierów. Szumiło to stary cwaniak, ale
    > zarzucić mu świadomego oszukiwania raczej nie można. On naprawdę jest aż
    > takim ignorantem.

    Jakoś tak pomyślałem o kanale Sierra Echo na YouTube, sam nie wiem
    dlaczego...

    --
    - Kto powiedzial: "Ostroznosci nigdy za wiele!"?
    - Ziec zamykajac na klodke trumne z tesciowa.

strony : 1 . [ 2 ] . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: