eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaNieuczciwy serwis foto -Uwaga!!Re: Nieuczciwy serwis foto -Uwaga!!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Nieuczciwy serwis foto -Uwaga!!
    Date: Tue, 23 Aug 2011 00:00:44 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 25
    Message-ID: <j2ujic$993$2@news.onet.pl>
    References: <a...@l...googlegroups.com>
    <j2jtn0$eer$1@news.onet.pl> <j2ple0$f4r$1@news.task.gda.pl>
    <j2uj0i$7nb$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: staticline12607.toya.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1314050444 9507 85.89.170.68 (22 Aug 2011 22:00:44 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 22 Aug 2011 22:00:44 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:6.0) Gecko/20110812
    Thunderbird/6.0
    In-Reply-To: <j2uj0i$7nb$1@news.onet.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 110822-1, 2011-08-22), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:882207
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-08-22 23:51, Marek Dyjor pisze:

    >[...]
    >> Z czystego formalizmu jednak uzupełnię, że jesli firma ma np. tzw.
    >> Ogólne Warunki Sprzedazy (czy też Swiadczenia Usług) a w nich
    >> zapisano, ze firma zastrzega sobie ostateczną wycenę usługi np.
    >> naprawy dopiero po jej dokonaniu (bo zakresu jej np. bez weryfikacji
    >> nie sposób zawsze okreslić) i składając zamówienie je klient
    >> zaakceptował, albo poczyniła takie jednostkowe zastrzeżenie
    >> przyjmując sprzęt do naprawy to nalezy dopłacać, oczywiście po
    >> otrzymaniu ostatecznego rachunku. To jest stosunkowa częsta sytuacja
    >> w firmach wykonujących naprawy.
    >
    > tylko jaki sens ma wtedy ustalanie ceny naprawy :)
    >
    > nikt normalny sie nie zgodzi na usługę która nie wiadomo ile będzie
    > kosztowała.

    Z tym może być różnie - jeśli alternatywą będzie odesłanie sprzętu do
    utylizacji (bo nikt bez takiej klauzuli naprawy się nie podejmie) to i
    na takie warunki może się zgodzić...

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: