-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
-mail
From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
Subject: Re: Nieuczciwy serwis foto -Uwaga!!
Date: Mon, 22 Aug 2011 23:51:02 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 35
Message-ID: <j2uj0i$7nb$1@news.onet.pl>
References: <a...@l...googlegroups.com>
<j2jtn0$eer$1@news.onet.pl> <j2ple0$f4r$1@news.task.gda.pl>
NNTP-Posting-Host: lzu117.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1314049874 7915 95.50.150.117 (22 Aug 2011 21:51:14 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 22 Aug 2011 21:51:14 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6090
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:882205
[ ukryj nagłówki ]p 47 wrote:
> Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> news:j2jtn0$eer$1@news.onet.pl...
>> Borki&Pepe wrote:
>>> Wydaje mi się, że sprawa jest jasna- ktoś w serwisie popełnił błąd i
>>> teraz chcą to zrzucić na mnie co oczywiście mi jest nie na rękę bo
>>> nie mam zamiaru odpowiadać za czyjeś błędy.
>>>
>>> Dzisiaj dostałam obraźliwego e-maila, w którym jestem zastraszana
>>> sądem i kosztami sadowymi.
>>>
>>> Omijajcie ten serwis szerokim łukiem bo kto wie może i Wam się coś
>>> takiego przydarzy.
>>
>> jeśli to co piszesz jest prawdą to na podstawie nowego prawa możesz
>> im napisać ż jak nie zaprzestaną nękania to złożysz doniesienie do
>> prokuratury.
>>
>> o nękanie obraźliwymi telefonami mailami, próby zastraszenia.
>
> Z czystego formalizmu jednak uzupełnię, że jesli firma ma np. tzw.
> Ogólne Warunki Sprzedazy (czy też Swiadczenia Usług) a w nich
> zapisano, ze firma zastrzega sobie ostateczną wycenę usługi np.
> naprawy dopiero po jej dokonaniu (bo zakresu jej np. bez weryfikacji
> nie sposób zawsze okreslić) i składając zamówienie je klient
> zaakceptował, albo poczyniła takie jednostkowe zastrzeżenie
> przyjmując sprzęt do naprawy to nalezy dopłacać, oczywiście po
> otrzymaniu ostatecznego rachunku. To jest stosunkowa częsta sytuacja
> w firmach wykonujących naprawy.
tylko jaki sens ma wtedy ustalanie ceny naprawy :)
nikt normalny sie nie zgodzi na usługę która nie wiadomo ile będzie
kosztowała.
Następne wpisy z tego wątku
- 22.08.11 22:00 Marek Wyszomirski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nikon D5500 i wyzwalanie migawki
- Canon 550D
- EOS 600D i balans bieli w filmach
- EOS 90D i sentymenty
- Skanowanie: Canon MG2550S vs HP OfficeJet 6950
- czas exif a czas modyfikacji pliku
- karta SD po formacie odzyskiwanie zdjęć i filmów
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Eltec nie zyje?
- Steve McCurry
- Light - lajkowe klasyki od Chinczykow
- Forum o Sony serii A (alfa)?
- obrobka RAW na konputerze
- Sklejanie bracketowanych JPGów
Najnowsze wątki
- 2024-11-02 piszę list do św Mikołaja
- 2024-11-01 karta SIM nie działa w konkretnym smartfonie.
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-11-01 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-11-01 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-11-01 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-01 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-11-01 Warszawa => Dynamics 365 CRM Developer <=
- 2024-11-01 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-11-01 Chrzanów => Specjalista ds. PR Produktowego <=
- 2024-11-01 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-01 Łódź => Frontend Engineer (Three.js) <=
- 2024-11-01 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-11-01 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=