eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipNieuczciwa konkurencjaRe: Nieuczciwa konkurencja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.atman.pl!newsfeed.gazeta.pl!virgin
    !moderators!sal
    From: "Piotr Kondeusz" <p...@s...net>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Nieuczciwa konkurencja
    Date: Sun, 29 Dec 2002 21:54:26 +0000 (UTC)
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 37
    Approved: s...@b...bofh.org.pl
    Message-ID: <aun5oh$4od$1@news.tpi.pl>
    References: <aumjgn$7lk$1@news.tpi.pl> <aun0pe$3q2$1@foka.acn.pl>
    NNTP-Posting-Host: virgin.gazeta.pl
    X-Trace: virgin.gazeta.pl 1041198866 30360 10.201.6.118 (29 Dec 2002 21:54:26 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 29 Dec 2002 21:54:26 +0000 (UTC)
    X-Original-X-Original-To: s...@v...gazeta.pl
    X-Original-Date: Sun, 29 Dec 2002 16:53:10 +0100
    X-Original-NNTP-Posting-Host: pa224.nowa-sarzyna.sdi.tpnet.pl
    X-Original-X-Trace: news.tpi.pl 1041177169 4877 213.25.231.224 (29 Dec 2002 15:52:49
    GMT)
    X-Original-X-Complaints-To: u...@t...pl
    X-Original-NNTP-Posting-Date: Sun, 29 Dec 2002 15:52:49 +0000 (UTC)
    X-Original-X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-Original-X-MSMail-Priority: Normal
    X-Original-X-Priority: 3
    X-Original-X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    X-Moderator: Przemyslaw Maciuszko <sal#irc.pl>
    X-Moder-Tool: modArc v2.0, last rev. 2002.08.08
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:55645
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "maciek kanski" <k...@N...ant.pl> napisał w wiadomości
    news:aun0pe$3q2$1@foka.acn.pl...
    > Propozycja: niech twoi klienci wpięci do NSNETu zgłoszą swojemu
    > providerowi awarię polegającą na tym, że
    > "nie mogę dotrzeć do numerów IP (tu podaj swoją klasę C) podczas gdy
    > mogę się połączyć przez dial-upy TPSA, ONET i inne. Do czasu
    > uregulowania naprawy zawieszam płatności"

    Kiedys jeden z niezadowolonych klientow zglaszal kilka razy usterke to mu
    odpowiedzieli: " Nie pasuje, rezygnuj". Jak juz pisalem wola klientow
    niekonfliktowych, ktorzy do szczescia potrzebuja tylko poczty i mozliwosc
    przegladania stron www. Oczywiscie dalem znac swoim klientom o problemie ale
    np na ta godzine zaraz po wyslaniu posta na grupe, zostala siec odblokowana
    wiec to jest taka zabawa w ciuciubabke. Dziecinada i nic wiecej a wygladalo
    ze zajmuja sie tym dorosli ludzie...

    > Chyba provider internetu działa w oparciu o jakiś regulamin i jest on
    > zobowiązany do przyjmowania zgłoszeń o awarii.

    Tak to mniej wiecej wyglada:
    http://www.pit.sarzyna.com/1.jpg
    http://www.pit.sarzyna.com/2.jpg

    Problem w zasadzie jest nie do rozwiazania. Od znajomych administratorow
    dowiedzialem sie, ze to jest naturalne i ze zostaje albo dogadanie sie albo
    rewanz na podobnym poziomie. Dogadanie sie raczej nie wchodzi w gre bo
    dzialania sa jednostronne a w jakies wojny nie mam czasu ani ochoty sie
    bawic.

    Pozdrawiam

    --
    Piotr Kondeusz [ Pit ]
    email: p...@s...net
    URL: http://www.pit.sarzyna.net

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: