  • Data: 2015-06-11 02:02:02
    Temat: Re: Nietypowe (???) radio z time-shift
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." wydumał(a) w wiadomości ID news:55780cc0$0$27510$65785112@news.neostrada.pl
    > Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    podtorunskiego-sharpa#.VXgA00Z
    > No bo UMC to blisku Sharpa.
    > Ale na tym radyjku napisane "made in Slovakia ?

    Musisz tą spacje wciskać? Nie chce mi się wtedy odpowiadać :> Prawdopodobnie innym
    też. Ograniczasz sobie na wlasną "spację" krąg odpowiadających. Widać masz większego
    człona niż wymagana dziura. Kup sobie VANA albo SUVa :]

    Na radyjku nie ma "made in" to taki marketing :)

    > Ale przybywa - o prosze - "polska' firma
    > http://www.sencor.pl/przenosne-radio
    > http://www.eltra.pl/radioodbiorniki_przenosne,kat,12

    Narazie nie masz rozeznania KTO jest inspiratorem a kto wykonawcą i gdzie :)
    Nie chce mi się tego tłumaczyć. Pokop sobie sam :)
    --
    LordBluzg(R)(TM)
    Get out of the road if you want to grow old.(EUR(TM))