  • Data: 2016-06-11 01:17:44
    Temat: Re: Nieszczelna klimatyzacja, jaki warsztat wawa?
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    PlaMa <b...@w...pl> wrote:

    > Jak mówiłem - ja się na tym nie znam. Według mnie zrobili próżnię,
    > sprawdzili szczelność, zaczęli wpychać czynnik, zaczęło się mglić,
    > odessali czynnik około 10g mniej niż pokazywała machina przy
    > wpompowaniu. Niemniej może głupoty piszę i coś mylę.

    Opisz może ciut dokladniej tą mgielkę.

    Czy napewno uchodziła z komory silnika?
    Nie z wylotów wentylacji w kabinie?

    A jeśli z komory silnika, to z której części?
    Z przodu, od strony chłodnicy?
    Czy z tyłu, przy kabinie?
    A może z miejsca gdzie się wpięli ze swoimi przewodami do Twojej
    instalacji?

    > czym? Odkurzaczem? Jak to zrobić w domowych warunkach z puszką czynnika
    > z chin w ręku?

    W domowych warunkach, bez pompy próżniowej, wagi, nie zrobisz tego
    porządnie.
    Wiele ludzi z uchodzącym gazem po prostu dodaje go na pałę, traktując klimę
    jak oponę ktora co jakiś czas trzeba dopompować.