  • Data: 2016-06-11 02:43:17
    Temat: Re: Nieszczelna klimatyzacja, jaki warsztat wawa?
    Od: PlaMa <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-06-11 o 01:22, Pszemol pisze:

    > A jak już nabił klimę to zaczęła chłodzić?

    A widzisz. Tak się zirytowałem przeciekiem, ze zapomniałem uruchomić
    klimatyzację by sprawdzić czy sprężarka chodzi :( Mea Culpa :(

    Ogólnie zaczęło "parować" to włączyli ssanie i nie zdążyłem uruchomić klimy.

    > No to już wiesz czemu mechanik Cię olał - trudno aby za 40zł naprawił Ci
    > klimę.

    Olał nie olał. Odessali to co próbowali wpuścić do samochodu i zaprosili
    za tydzień gdy będą mieli czynnik to testów szczelności (podejrzewam, że
    chodzi o ten UV).

    > Dobrze że Groupona wspomniałeś - dużo się teraz wyjaśniło. :-)
    > Ps - grouper to taka fajna drapieżna rybka :-)

    Ale ja kupiłem Grupera a nie Gruopona...