  • Data: 2011-03-21 10:30:17
    Temat: Re: Niestety tak, jakość playa jest niższa.
    Od: Jan <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-21 10:38, Wojtek pisze:

    > Dla porównania - ja na jakość nie narzekam: brak przerywania, brak
    > szumów/pogłosów/etc... No ale i tak dłużej rozmawiamy bo jest za friko ;)

    Może to zależy od miejsca? Ja praktykuję pleya
    w Gdańsku. I jest tak, jak napisałem, czyli jakieś
    10-20% rozmów z przerwami. Pozostałe są dobre,
    ale zawsze jest niepokój, czy głos nie zaniknie.
    Co do rozmów za friko, to play zaczął oszczędzać.
    Rok temu dawał to "darmo" przez jakiś czas (dla
    niższych abonamentów), a teraz już nie chce nic
    dawać "darmo".
    A ja nie chcę płacić ponad 40 zł miesięcznie.
    Teraz mi dano abonament za pół ceny z 350 minutami
    do wszystkich w kraju. Bez tego całego "friko".
    Gdyby to dobrze działało, byłbym zadowolony.
    Ale jest jak jest.

    Tak w ogólności, to w handlu takimi usługami
    przyjmują zasadę ciągłego wzrostu zysków. Jak
    to nie wychodzi, cierpią i się skarżą, a na koniec
    szukają sposobów na oszczędzanie. Zwykle skutkuje
    to obniżką jakości. I jest tak nie tylko w telefonii.

    Jan