  • Data: 2011-05-28 11:49:05
    Temat: Re: Niestety tak, jakość playa jest niższa.
    Od: Jan <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-21 17:56, jędrek pisze:
    > Nie ma to jak uogólniać.
    >(...)

    Porównanie z koleżeństwa doświadczeniem pokazuje,
    że play miał niższą jakość połączeń. Niższą od orange,
    skąd przeniosłem trzy numery, nie zmieniając aparatów.

    To było w lutym. Ale dziś jest lepiej, tylko
    na początku połączenia jest jakiś dziwny sygnał.
    Potem rozmawiam w zasadzie normalnie.

    Natomiast doświadczyłem dzisiaj kiepskiej jakości rozmowy
    przez telefon stacjonarny. Ja mam ISDN, więc z założenia
    powinno być dobrze. Ale jeśli z drugiej strony jest VoIP?
    Bywa z tym bardzo różnie. O ile w rozmowie towarzyskiej
    można sobie pokrzykiwać i powtarzać, o tyle załatwianie
    jakiejś sprawy poważniejszej może się nie udać.
    Powodem jest trudność w szybkim zrozumieniu, czyli
    załapaniu intuicyjnym o co idzie.

    VoIP to loteria, czasem co drugie zdanie jest słyszane
    z jąkaniem, czasem po kwadransie dłuższej rozmowy
    połączenie się urywa na amen. A czasem jest dobrze...

    Jan