    From: "vari" <v...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Niestety tak, jako ć playa jest niższa.
    Date: Wed, 18 May 2011 09:54:14 +0200

    A u mnie Play gubi sygnał.
    Ale tylko w miasteczkach okolicznych.
    Coś z handoverem.
    Jest połączenie i nagle zrywa ze zniknieciem silnego sygnału do zera.
    Po chwili pojawia się sygnal ponownie.
    Gdyby nie dobra oferta "za darmo" do wszystkcih w Play oraz "zbieraj minuty"
    to bym nawet pół minuty nie czekał i wypieprzył SIM-kartę przez okno.
    W Plusie mnie denerwuje to, że gdy za 10 PLN wykupię JEDEN "bezpłatny" numer
    to gdy skończą mi się środki to i on staje się niedostępny.
    Granda.
    W Play mimo braku środków, raz wykupiona usługa, działa nadal.
    Niestety w tej sieci chyba same nowoczesne inżyniery siedzą co smordu
    palonego uzwojenia z centrali nie znają.
    Takie absolwenty a'la Bill Gates.
    Uruchamiają to co małe chińskie rączki napisały w sofcie za miskę ryżu.
    A że każda firma inaczej rozimie "standardy" to i krzaki w sygnalizacji są
    niczym w jakiejś osiedlowej sieci.
    Taki "inżynior" uwaa, że jak coś nie działa to trzeba ... zrestartować.
    Coś jak w Polonezach ostatniej serii gdy FSO zaczęło montować sterowniki
    wtrysku, zawieszające się czasem.
    Trzeba bylo zdjąć klemę z akumulatora i chwlę odczekać aby znów zalożyć.
    Samochód nadawał się do dalszej jazdy.
    Czyli to prawda co było w tym dowcipie: jak Gates jedzie samochodem z
    rodziną a tenże samoch.ó nagle zatrzymuje się.
    Wysiądźmy i wsiądźmy jeszcze raz...
    Wielu ludziom pojęcie REZCNEJ KONFIGURACJI SYSTEMU jest zupełnie obce.
    Dlatego taki Windows u przecietnego użytkownika żyje przeciętnie parę
    miesiecy.
    A u mnie raz zaisntalowany w 2002 i nic mu (mimo skandalicznych parametrów
    hardware rodem z muzeum techniki).
    vari