  • 31. Data: 2014-11-06 08:39:07
    Temat: Re: Nieśmiertelność Castora
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > Raczej nie jest. U mnie Overmax pobrał 19 października.
    >
    > BTW Overmaxa -- zmarzł ;) biedaczek tak mocno, że zastygł
    > (na kilka sekund) w bezruchu... ;) Ekran był zupełnie
    > obojętny na ruszanie palcami.
    >
    > -=-

    Jesteś absolutnie pewny że to pobranie nastąpiło bez pośrednictwa
    jakiegoś programu do nawigowania?

    Może trzeba by mu jakieś futerko na zimę kupić.... ;-)

    > Bloki są z płyty i z cegieł. Stropy są typowe (żelbetonowe) i ściany
    > poprzeczne też są żelbetonowe, natomiast wzdłużne są ceglane; działowe
    > są ceglane lub inne -- choćby gipsowe.
    >
    > Gips zawiera sporo wapnia, a wapń to metal. ;)
    >
    > -=-

    Akurat w przypadku wysokich bloków trzeba brać pod uwagę przede
    wszystkim ściany. Satelity nie są przecież ustawione w pionie nad Polską.
    Tak, metal, ale rzadki metal.

    > Jak na razie -- świeże pliki EPO nie przyspieszają fiksowania.

    A u mnie z włączonym aGPSem to istna rakieta. Wystarcza 4-5 sekund i
    jest połączenie. Za to bez aGPSu nic się nie zmieniło na lepsze.
    Czym to do diabła idzie, bo na pewno nie procesorem, skoro w Alcatelu
    też miałem Mediateka, na dodatek z tylko jednym rdzeniem, a fixa łapał
    równie szybko jak teraz Acer z włączonym aGPSem?

  • 32. Data: 2014-11-28 23:58:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 545b2596$0$18073$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    Mediateka, na dodatek z tylko jednym rdzeniem, a
    > fixa łapał równie szybko jak teraz Acer z włączonym aGPSem?

    Taka jest specyfika GPS -- żaden procesor tego nie przyspieszy.
    Trzeba znać położenie satelitów i mieć rozpoznanie -- który jest
    który. Później leci szybko -- baaaardzo szybko. Albo i szybciej.
    I dlatego (że tak szybko leci) jeden loger dokładniej zapisuje,
    a inny mniej dokładnie. Od ponad 2 lat staram się wyciągnąć od
    znaFCUF GPS informacje o tej szybkości i przyczynach różnic
    w zapisie drogi -- jakoś nikt nie dał się wciągnąć. Jeden
    (znawca, nie znafca) ujawnił się przy okazji współpracy GPS
    i GLONASS. Reszta wykazuje się zdolnościami wciskania CtrlC i CtrlV.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'