    Date: Sat, 25 Oct 2014 14:52:57 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nieśmiertelność Castora
    <m1jpt6$pd1$1@node1.news.atman.pl> <m1kcch$lau$1@node2.news.atman.pl>
    <543e5461$0$3157$65785112@news.neostrada.pl>
    <m1mdi9$le4$1@node2.news.atman.pl>
    <543f9928$0$12628$65785112@news.neostrada.pl>
    <m1o7lv$d1p$1@node2.news.atman.pl>
    <5440f750$0$25084$65785112@news.neostrada.pl>
    <m1r0nh$e5t$3@node1.news.atman.pl>
    <54490b09$0$12628$65785112@news.neostrada.pl>
    <m2btf0$6bc$1@node2.news.atman.pl>
    <544a5de8$0$12640$65785112@news.neostrada.pl>
    <m2ds59$2oa$1@node2.news.atman.pl>

    > "Trybun" 544a5de8$0$12640$6...@n...neostrada.pl

    > Nie mam roota dla mego dobra (co niesie ograniczenia
    > funkcjonalności) ale katalog dał się skasować -- i nie
    > dał się utworzyć?...

    Ale i pewność że się czegoś przypadkiem nie pokićka. Jednak jak widać
    Twój telefon to dość dziwny stwór, skoro bez roota można kasować
    systemowe katalogi..

    > Podobno murzyni zjadają białe dzieci a czerwone -- smażą przed zjadaniem.
    > IMO jest odwrotnie -- pełny rozładunek raz na jakiś czas jest korzystny,
    > ale akurat Overmax ładuje swój akumulator zbyt dużym prądem, co nie jest
    > korzystne; ja ładuję go teraz tylko via gniazdo USB, aby ładować go
    > prądem
    > mniejszym niż uzyskiwany przez gniazdo koncentryczne. Takie ładowanie
    > trwa
    > dłużej, ale jest zdrowsze dla akumulatora niż ładowanie szybkie.

    Wiesz, nie czytam nigdy w instrukcji jak ładować baterię. Od bardzo
    dawna robię tak samo - w nowym telefonie rozładowuje do 10% baterię,
    wyłączam telefon i podłaczam na 12h pod ładowarkę, i znowu rozładowuje
    użytkując do 10% i znowu wyłączony ładuję przez 12h, i później jeszcze
    raz powtarzam całą operację, no a po tym trzykrotnym, specyficznym
    ładowaniu już normalnie użytkuję. I jak na razie nigdy nie miałem powodu
    aby na baterię narzekać. W Monte, tablecie, Alcatelu i Acerze baterie po
    takim ładowaniu sprawują się wręcz wzorowo.

    > Bingo/eureka!! Ja też mogę (choć mam inne kolory do dyspozycji) ale w
    > Overmaxie.

    > Już pisałem o podróży z kierownicy rowerowej i rozjechaniu
    > kołem po otwartym (klapka akumulatpra odpadła) Monsterze.
    >

    > Jednego nie zarzucę Monstetowi -- braku wytrzymałości mechanicznej. :)

    > Więc u mnie -- nie wytrzyma nawet 5 godzin.

    U mnie taka bateria jak w Monsterze jest w 7" Tablecie, ma już prawie 3
    lata a wytrzymuje dłużej niż ta w Bestii. Jednak trzeba wziąć pod uwagą
    że ma tylko jedną kartę SIM.

    > To nie jesteś zbyt mądry. Czy wykorzystanie Ciebie jest przestępstwem?
    > Zapłaciłem ponad 7 stów, obecnie to kosztuje mniej niż 5 stów (jako nowe)
    > i za 250 pln bym odsprzedał (gdybym znalazł kupca) z wyrzutami
    > sumienia. :)
    >
    > Jak chcesz -- możemy dobić targu. :)
    > Wezmę świat na świadka, żem nie winien tej krwi. :)

    Ja z kolei miałem duże opory aby kupować od Ciebie prawie niwy sprzęt z
    połowę jego ceny... Teraz jednak juz nie potrzebuję innego telefonu.

> [...]
    > telefon
    > był kupiony na przełomie lipca i sierpnia 2013 roku.
    >

    > Jako telefon GSM sprawuje się dobrze.
    > Jako VoIP -- sprawia różne trudności.
    > Jako kamera -- sprawia różne trudności.
    > Odbiornik GPS po aktualizacji nie zawiesił się
    > ani razu, co nie znaczy, że nie zawiesi się. :)
    >
    > Nie jest połamany, ale przewód USB nie nadaje się do używania.
    > Za mniej niż 5 pln można czasami kupić śliczne, płaskie, kolorowe
    > przewody -- na oko bardzo dobrej jakości. :)
    >

    > Ładowanie akumulatora trwa bardzo długo -- raczej trzeba na to

    No a skąd wiesz?, skoro choćby samych tylko w recenzjach z AGD EURO RTV
    99% użytkowników wystawia Bestii najwyższą, pozytywną notę...