  • Data: 2021-12-14 19:13:53
    Temat: Re: Nieprawidłowa zmiana pasa ruchu.
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:61b7e194$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    user Akarm pisze tak:

    > Głąb wymusił i jeszcze pochwalił się filmem ze zdarzenia.

    Nie wymusił, raczej miał długo przed Volvo włączony kierunkowskaz.
    Zresztą nie widać kierunków Volvo.

    > Matoły widzą winę kierowcy volvo, jadącego pasem na który postanowił
    > wjechać kamerkowicz.

    Volvo kierował nieuprzejmy chujek, cwaniaczek w damskich majtkach
    uważający że głąb nie chce pojechać płynnie tylko chce przeniknąć w
    lewy pas jak w Moja mama jest kosmitką. Na takich skurwysynów kuty pręt
    przez czoło aż się zegnie.

    Normalnie Volvo "mogło" się tam znaleźć ale i mogło spokojnie jechać.
    Nic by się nie stało ale on musiał przyśpieszyć, musiał opierdolić
    wszystkie jabłka z jabłonki. Nie mógł zostawić ani jednego.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy